Sabtu, 27 September 2014

Hamba Kena Taat Perintah Tuannya..!


Dasar hamba bangsat..! mana boleh melawan towkey..! taat ajer la..!

Menteri besar Selangor Mohamed Azmin Ali menolak rasa tidak puas hati PAS Selangor yang dikurangkan jumlah Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco), menegaskan keputusan dicapai bersama pimpinan atasan Pakatan Rakyat.
Azmin menghormati pandangan kepimpinan parti Islam di negeri Selangor tersebut, bagaimanapun menegaskan keputusan pemilihan ahli exco sudah selesai.
"Saya sudah dapatkan nasihat dengan kepimpinan atasan Pakaatan dan hanya mengikut keputusan bersama yang dicapai," kata beliau di Subang Jaya hari ini.
"Saya faham perasaan sesetengah orang tetapi keputusan sudah dibuat dan Sultan Selangor sudah memperkenan pelantikan."
Semalam, setiausaha PAS Selangor Mohd Khairuddin Othman berkata kepimpinan pusat parti tidak pernah bersetuju kepada cadangan tiga exco, sebaliknya mengekalkan kedudukan sama seperti sebelum ini semasa pentadbiran Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
Khairuddin juga berkata PAS Selangor berpandangan Azmin tidak mempunyai asas untuk menyingkirkan Dr Halimah Ali dan Sallehen Muhkyi daripada pentadbirannya. Kedua-dua mereka berkhidmat dibawah Khalid.
Bagi hamPAS mereka mana ada pilihan..! 
Jadi barua la sampai sudah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Pedulikanlah mereka....buat apa kita nak sibuk sibuk lagi..FOCUS pada kebaikan..

    BalasPadam
  2. Babi Lagi mulia daripada orang pas......!!!!!

    BalasPadam
  3. Kesian betul dgn lebai2 Pas ni. Dah terang2 dijadikan barua, masih jk dok dlm Fuckertan lagi. Lebai2 malang betul depa ni....

    BalasPadam