Jumaat, 5 September 2014

Makin Teruk Sakit Menteri Ni..!


Kononnya nak tunjuk liberal la..! semua perkara boleh diliberalkan..! termasuk la perkara yang menyentuh hal hal agama..! Apa perlu nya Ketua Pemuda ni pergi melancarkan buku di gereja? Apa dah takde tempat lain? 

Melancarkan buku di gereja yang di serbu oleh Majlis Agama Islam Selangor kerana disyakki menjalankan kerja memurtadkan umat Islam..! gereja yang berjuang untuk mengotorkan kesucian nama sang pencipta Khaliq bagi dipermainkan penggunaannya oleh puak sesat ini...!

Apa penting sangat sampai Menteri bangang ni ke gereja? kan ke itu sama tindakan dengan Nurul dan Mujahid yang mempertahankan isu murtad ?

UMNO tak boleh benarkan budaya liberal ini ada dalam arus perjuangan parti keramat yang kental dengan roh dan semangat kebangsaan yang meletakkan Islam, Agama dan Negara sebagai teras perjuangan..!

Kita orang Islam ni jangan kata nak masuk gereja...nak tengok gereja pun kalau boleh kita elak...kita elak...!

Bodoh punya KJ..! pttuuiihhh..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!



Baca juga di 
helenang.wordpress disini.
pttuuiihh..!

17 ulasan:

  1. gila dah seko nih. bila nak berambus bersama dgn orang kanan dia.

    BalasPadam
  2. HaramJaddah Celaka Punya Khairy Jamaluddin nieh, kenaper bagi milage pd Pihak Gereja..

    Nanti Kalau Golongan Belia pie Gereja sebab ada Jamuan, ada Upacara Itu Ini kemudian didedahkan dgn acara Pemesongan Aqidah Macam Mana?

    Sial HaramJaddah Puak Rembau yg Pilih si Lahanat nieh..

    Lagi sial Perwakilan UMNO yang Lantik Ketua Pemuda nieh...

    BalasPadam
  3. pg la ngadu kat najib.....klu najib wat bodo jugak......mmg bodohla dia dan smua geng2 dia....byk bengang dari bengap!!..

    BalasPadam
  4. Jgn meludah kelangit! INILAH YG DIPILIH PARA PEMUDA, PELAPES HARAPAN "BANGSA MELAYU"...dipilih secara sah oleh UMNO!

    nak ludah kena ludah semua, termasuk diri sendiri yg amat bodoh....

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku tak pernah pilih dia laa...PR pun selamanya tak akan aku pilih kerana badan mereka manusia tapi kepala mereka babi...

      Padam
  5. blogger & yg komen2 tu harap bersikap terbuka..ini tak ada kena mengena dgn isu agama..klu dah benci sgt dgn kj tu semua yg dia buat x betul..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bapak kau lahh..

      Padam
    2. Memang!!! Itulah alasannyapun. KJ memang teruk, perosak dan parasit...!!! Melayu KJ hanya pada tulisan dalam ICnya shj. Puas hati?

      Padam
  6. KJ boleh je cakap tak nak ataupun minta dibuat di tempat lain. KJ oh KJ. Korang kene ingatla sket mak mertua tiri dia punya kerabat mesti banyak dalam DUMC nih. Peninggalan Badawi semuanya sama je. PArasit dan merosakkan.

    BalasPadam
  7. Sebenarnya KJ tu nak sakitkan hati orang melayu..takkan dia tak tau pasal DUMC tu....Ini masa dia...biarlah dia dedahkan diri ... siapa sebenarnya dia ...sedikit demi sedikit..kalau tidak kita tak tahu...lagi bahaya....marilah kita pakat pakat minta anak giat aktif UMNO dari dalam...kita tendang dia macam kucing kurap...orang melayu tiada pilihan lagi...nak giat dalam PR ...lagi jahanam...boleh jadi kapir kita...

    BalasPadam
  8. kurang ajar betul la kj ni.provok org melayu jer.takkan tak tau dumc tempat kontroversi.kj 2x5 dgn nurul izzah dan mujahid.liberal kj merosakkan melayu dan
    umno.#@#@ makin lama makin meluat dgn kj.kj patut masuk pkr baru sesuai...

    BalasPadam
  9. Ini semua permainan Najib Mat Durian Singapore. Sebab itu dia kekalkan KJ dan Nazri Aziz untuk mengambil hati bukan melayu supaya nampak liberal.

    BalasPadam
  10. bila penjawatnya teruk, yang memilihnya juga teruk. yang melantiknya juga teruk. jangan marah bila orang simpulkan umno dan kerajaan teruk dek perangai menteri. terimalah seadanya. apa nak buat. kenalah gantikan semuanya termasuk penjawat, yang memilih dan yang melantiknya. tukar semua. umno tidak akan berubah dengan transformasi. umno perlu mengalami revolusi atau reformasi.

    BalasPadam
  11. aku dh kata dulu2 lagi, kj akan menyusah, menghuru-hara, memusnah dan lain2 lagi pd umno.. tolong jgn dibiarkan dia ni.. BAHAYA OOOOOOOOOHHHH..

    BalasPadam
  12. mcm2 hal orng zaman skrng...berfikir dulu kalau buat sesuatu...

    BalasPadam
  13. Kita di Sarawak isu begini x berlaku..jangan amalkan budaya merosakan hormat-menghormati...

    BalasPadam
  14. Kau pun bodoh..emosi mcm pompuan period..pg launched buku pun lu nak kecoh..biar la..tiang rumah sendiri tu kasi lurus dulu..

    BalasPadam