Selasa, 16 September 2014

Pudin Barua Menyalak Lagi..!


Budak @ baruah komunis menyalak lagi..! kali ini barua bangsat ini mengatakan bahawa Malaysia terhalang dari menikmati demokrasi tulen kerana wujudnya Akta Hasutan..! 

Tak tahu pulak kita yang macai komunis ini pernah berjaya menjadi Ahli Parlimen Temerloh atas dasar bohong dan tipu..! bukan kerana demokrasi agaknya..! Boleh merapu macam penyapu kerana wujudnya demokrasi dan kebebasan bersuara yang kita amalkan selama ini..! 

Atas semangat demokrasi tu juga la si barua Pudin boleh bersuara menjadi jurucakap paria komunis untuk mengutuk asas pembentukan negara dan bangsanya selama ini..! Atas nama demokrasi jugalah di Pudin komunis boleh duduk dikelilingi oleh mereka yang menolak anutan agama dan menyanjung tinggi LGBT..! pttuuiihh..!

Dasar bangsat..!

KUALA LUMPUR: Malaysia tidak boleh menjadi sebuah negara demokrasi yang berjaya dengan kewujudan Akta Hasutan, kata ahli Majlis Konsultasi dan Perpaduan Nasional (MKPN), Datuk Saifuddin Abdullah.

"Hanya ada satu sebab untuk mengekalkan akta tersebut dan sebab utama itu adalah untuk menimbulkan ketakutan di kalangan rakyat.

"Kita tidak boleh menjadi negara demokrasi yang baik sekiranya terus memupuk budaya ketakutan.
"Saya orang lama dalam parti politik tetapi Akta Hasutan memberi kesan kepada semua pihak. Sesiapa saja boleh terkena kesan akta tersebut, dan terdapat pelbagai masalah dengan akta itu," kata Saifuddin.
Beliau berkata demikian pada majlis pelancaran Gerakan Hapus Akta Hasutan (GHAH) di Dewan Perhimpunan Cina Selangor di sini, Isnin.

Beliau turut menganggap akta tersebut sebagai undang-undang yang zalim kerana sesiapa sahaja boleh didakwa.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak turut menggesa Akta Hasutan dimansuhkan sebanyak tiga kali.

"Saya yakin perdana menteri benar-benar mahu akta itu dimansuhkan tetapi terdapat segelintir pihak yang menghalang beliau berbuat demikian," kata Saifuddin.
Beliau berkata, pemansuhan akta tersebut bukan sahaja memacu Malaysia menjadi negara demokrasi yang berjaya dan berdaya saing.
Pengerusi Bersih 2.0, Maria Chin Abdullah berkata, akta tersebut tidak akan menghentikan suara rakyat Malaysia.

"Bersih melancarkan kempen 'Make My Day', bertujuan untuk membuktikan rakyat tidak gentar.

"Kita ada hak untuk bersuara, kita ada hak untuk mengetengahkan isu penting mengenai negara kita. Kita mempunyai hak untuk berkongsi pendapat di Twitter dan Facebook.

"Rakyat akan terus memperjuangkan hak mereka," kata Maria.

Apa yang Najib simpan lagi mangkuk ni?

UMNO perlu usulkan memecat Pudin dari parti keramat orang Melayu ni..!

Siapa nak ambil tindakan???


Lu FIkir La Sendiri!!!!

9 ulasan:

  1. Najib yang harus di pecat dulu.
    Selepas itu baru pecat mangkok Pudin

    BalasPadam
  2. Saifuddin membawa suara najib dari luar kepompong umno dan bn. Byk tak sedar betapa rapatnya saifuddin dan najib.

    BalasPadam
  3. Semua ini adalah agenda Najib yang tersembunyi. Dia cuba perbodohkan orang melayu sebab dia perlukan undi dari melayu dan bukan melayu untuk kekal berkuasa samapi kiamat. Kalau ada yang masih lagi sokong UMNO, jawapannya anda adalah BODOH!

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan membodohkan orang begitu. tak semestinya sokong umno bererti 100% sokong najib. dalam umno, sama ada pimpinan atau akar umbi sedang kritik cara liberalisme yang diterapkan najib dengan dasar 1malaysianya. dan kamu pula, parti mana yang kamu sokong. pas? pkr? atau dap? bukankah ketiga2 parti yang aku sebut itu juga mengumpulkan pengikut bodoh yang patut ikut cakap keparat pemimpinnya? jangan jangkitkan penyakit BODOH kamu cuba dipalitkan kepada orang lain. jika bodohlah jawapan kepada persoalan kamu bermakna kamulah yang BODOH.

      Padam
  4. Jangan jadi bosola najib. Cina laknat tidak akan berpuas hati selagi negara ni tak mereka perintah. Apa mereka kata bila lge buat pps? Orang cina sendiri dilarang komen tokong. These bastrds yg pudin dok nak ambik hati are all hipocrates. Mereka kenyang dengan duit luar yg support ngo mereka untuk burokan negara sendiri. Pudin too stupid to understand this.

    BalasPadam
  5. Saifudin ni memang mangkok....
    Fikiran dah kena liwat....
    Kenapa dia tak komen , Kata " Al quran menghalang kebebasan"
    Dalam islam, tak ada yg org boleh buat sebebasnya...ada batas dan had. kena ikut peraturan..ada hukum ..

    Dia ni dah terbawa fahaman demokrasi barat yg bebas dan tak menepati tuntutan islam...

    Bagi dia tak perlu akta hasutan, semua org bleh bercakap, mencabar islam, mencabar hak org melayu, mencabar raja......

    Bodoh punya orang!!!!!!

    BalasPadam
  6. Kpd Siaifudin..lebih baik hang masuk India..sebab cakap hang lebih kapir dari orang kapir

    Musyrik tu musuh yg lebih bahaya..

    BalasPadam
  7. Nasjib dan kuncu kuncu liberal beliau memang pukimak sial. Melayu/Bumiputra sekarang diasak kiri kanan dari BN dan PR. Hancurkan semua pemimpin pemimpin Melayu/Bumiputra yang menyembah dan menjilat burit burit cina cina celaka pengganas DAP. JANGAN DITIPU LAGI!!

    BalasPadam
  8. NAK HARAP PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO BERSUARA ? BOLEH MIMPI LER,KETUA PEMUDA DIA MASUK GEREJA DUMC YG PERNAH BERKURANG AJAR KERANA MEMURTADKAN ORANG ISLAM PUN TAK ADA SEKOR PUN PEMIMPIN UMNO BERANI TEGUR GELAGAT BUDAK HINGUS GILA GLAMOUR KP UMNO NI.

    BalasPadam