Jumaat, 5 September 2014

Siswa vs Sewel..!


Nama ajer pelajar Universiti..! tapi bodoh bengap lebih teruk dari penyapu buruk di Universiti..! Apakah standart mahasiswa kita hanya sekadar layak menjadi pelacur yang dijaja dan dijual oleh tuhan politik mentah mereka..!!!

Baca lanjut di justread-whatever.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Sepatutnya kerajaan kena bertegas dengan kumpulan beruk beruk ni...kalau ada yang dapat PTPTN dan biasiswa tarik balik aje...cubalah lakukan satu tindakan yang perlu walaupun dianggap tidak POPULAR...kerana yang kurang ajar ni kebanyakannya anak anak MELAYU yang jadi LEMBU. NAJIB dan kemeterian pendidikan kena tegas....sebabnya PRU 14 belum tentu BN akan menang...sementara TARING masih ada sekali sekali kita gigit sikit...biar depa rasa sakit sikit....jangan jadi bacul sangat.

    BalasPadam
  2. Inilah Siswa SEWEL-LONGKANG!

    Si MUSUH ISLAM dari si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan penaja Barat-ZIONIS/Israel mereka, terus KETAWA mengilai -. melalui keSEWELan siswa/pemimipin Islam/Melayu-LIBERAL-LONGKANG, mereka hampir dpt. MENGUASAI TANAH MELAYU ISLAM. pusaka nenek moyang kita ini!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

    BalasPadam