Jumaat, 24 Julai 2015

HOT..! Hasan Malek Bubarkan Jabatan Penguatkuasa???


Apa pasal..! kenapa pulak ada masa tertentu untuk mencegah kemungkaran? kenapa tak dilanggar sahaja? Kalau Menteri pun bertindak ikut musim jangan harap la pihak penguatkuasa dapat laksana kerja setiap masa..! Gaji cekik setiap masa dan ketika..!

Menteri ni mengakui bahawa kerja pencegahan dan penguatkuasaan hanya berlaku pada masa masa tertentu..! 

Tak perlu lah pihak penguatkuasa..! tak perlu undang undang..! buat apa undang undang termaktub kalau penguatkuasaannya hanya berjalan mengikut tekak dan selera..!

Bubar ajer la..!

Nasib ko la labu dapat Menteri tiri macam ni..!

Akai ada ker..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. KASI HANCUSSS LOW YAT.

    BalasPadam
  2. Apa nya..hari ni dah ramai melayu bangang pergi ke lowyat..jenis melayu yg bakal bagi golongan gelandangan di malaysia jika cina DAP memerintah...syabas melayu

    BalasPadam
  3. HASAN MALIK BAIK LETAK JAWATAN..NAJIB SEBAGAI PM MASIH BUTA LAGI KE.
    MAKIN MELUAT DGN KERENAH MENTERI MENTERI NAJIB NI.

    BalasPadam
  4. Betul lah bro. Maaf cakap , aku bila tengok hasan malek kuar TV, aku rasa manalah nak maju kalau menteri nya pun tak ada aura. Letih aku tengok. PM tang ni yg lemah, pegang gak si Hasan ni sabit saudara.

    BalasPadam
  5. Patutnya Hasan Malek buat kenyataan bahawa Ops Tulen hanya akan disambung semula selepas semua peralatan telefon bimbit palsu yang yang dijual di Low Yat itu dipindahkan atau disembunyikan terlebih dahulu, barulah dengan bangganya Hasan Malek boleh datang buat 'serbuan' di Low Yat sambil boleh mentekedarah itu dan ini dijamu oleh para penyamun cetak rompak Low Yat itu. Lepas tu boleh tangkap ramai-ramai sambil tunjuk "SATUUUUU Malaysia" dan angkat sepanduk I Love PM dan IM4U secara berjemaah.

    Menteri bodoh, di zaman Najib ni menteri bodoh-bodoh, sebabnya Najib memang suka ambil ahli parlimen bodoh jadi menterinya sebab senang nak diperkuda, tapi yang bongoknya adalah negara jadi huru hara kerana mereka ini.

    Atuk Cincaluk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pebetulan, bukan tangkap ramai-ramai, tapi tangkap gambar ramai-ramai.

      Patutnya Hasan Malek buat kenyataan bahawa Ops Tulen hanya akan disambung semula selepas semua peralatan telefon bimbit palsu yang yang dijual di Low Yat itu dipindahkan atau disembunyikan terlebih dahulu, barulah dengan bangganya Hasan Malek boleh datang buat 'serbuan' di Low Yat sambil boleh mentekedarah itu dan ini dijamu oleh para penyamun cetak rompak Low Yat itu. Lepas tu boleh tangkap gambar ramai-ramai sambil tunjuk "SATUUUUU Malaysia" dan angkat sepanduk I Love PM dan IM4U secara berjemaah.

      Menteri bodoh, di zaman Najib ni menteri bodoh-bodoh, sebabnya Najib memang suka ambil ahli parlimen bodoh jadi menterinya sebab senang nak diperkuda, tapi yang bongoknya adalah negara jadi huru hara kerana mereka ini.

      Atuk Cincaluk.

      Padam