Rabu, 22 Julai 2015

PDRM Tunggu Apa Lagi..!


Kalau benar perkara ini berlaku maka pihak berwajib perlu mengambil tindakan segera..!

Jelas bahawa kebocoran amanah dan tanggungjawab pihak yang terlibat begitu serius..! Ini jelas kerja pengkhianat..!

Siasat hingga ke akar umbi..! siapa jua yang terlibat perlu dibawa ke muka pengadilan..!

Musuh berkeliaran didepan mata..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Bukankah K'jaan kita hanya benaqkan SATU kerakyatan - jadi kalau si BETINA PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL-ejen SingaPORK ni ada DUA kerakyatan; mesti diTANGKAP PDRM dan tarik balik kerakyatan Malaysianya! Ataupun dia ni memang rakyat SingaPORK yg. memang DALANG DUA MUKA amat MERBAHAYA!

    PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Sebab itu kita mesti SELAMATkan PULAU PISANG kita yg. sungguh INDAH dan BESAR di JOHOR itu; dari diJAJAH sewenangnya SingaPORK-KEPARAT spt. Batu Puteh! Maka MENTERI PERTAHANAN, tolonglah CELIK dan TEGAS serta CEKAP sikit dlm. MEMPERTAHANkan KEDAULATAN NEGARA ISLAM kita ini!

    Ada penganalisa Barat menuduh MH370 terbang melalui ruang udara SingaPORK untuk di'CULIK' ke Pulau Diego Garcia (yg. diRAMPAS sewenangnya oleh US/Britain dari kaum Bumiputeranya yg. diHALAU ke pulau lain) - pulau D. Garcia ini juga disyaki mempunyai pengkalan bawah laut amat-RAHSIA untuk Submarine Nuklear HARAM Pengganas ISrael-NATO, yg. disyaki melakukan letupan Nuklear bawah laut yg. boleh menyebabkan Tsunami (disyaki termasuk Tsunami besaq di Acheh dan Fukushima untuk menJAHANAMkan Acheh yg. baru MERDEKA dgn. pemerintahan Islamnya, serta Fukushima yg. sebelum itu bersetuju menghantaq Uranium yg. diproses ke Iran) serta kepanasan bahang api dari bawah laut yg. boleh menyebabkan cuaca amat panas sesuatu negara (bayangkan SingaPORK dan TUAN Barat/Zionis dia ada AKSES sewenangnya bawah laut di Palau Pisang kita ini), serta hanya SingaPORK dibenaqkan jadi pusat keluaq-masuk penerbangan dari Diego Garcia ini di Asia Tenggara terutamanya utk. tentera/perisik NATO/CIA dll-ISrael/Mossad!

    Nek Tempoyak


    BalasPadam
  2. Kerajaan bugis baru sedar ke? Itu baru seberang tambak yang kalau di korek apa mungkin puluh ribu?

    You can dig and will find the same with cinabengs in Australia, NZ, Canada, USA, UK, Holland.....need I say more? HK, Taiwan, mainland China....

    Dude that's what happened when you have a weaked 'blood-of-pahlawan' running the country pooled together when minister can easily gives in to ingrate whom had shredded their Malaysian passports yet given a reprieved pass to be able to come back to Malaysia when these goons were declared stateless after failed attempt to get British residencies!

    Dude I've seen this over 30 years travelling the world but unless you have direct cable to the hierarchy, your complaint don't matter.

    Teruskan membodek cina. It will take scandal like 1MDB for people to make Bugis's sleep a nightmare.

    BalasPadam
  3. Jangan malah-malah. Itu punya Ah Jib Gor manyak sayang Cinabeng maa.....

    BalasPadam