Khamis, 30 Julai 2015

Merdeka Yang Bermaruah..!


Nampaknya UMNO Bahagian Kluang yang di ketuai oleh YB Jais Sarday masih mempunyai nilai..! Bukan Nilai 3 di Somban tapi kualiti yang ada pada diri seseorang yang akhirnya diterjemahkan ke setiap unsur yang berkaitan dengannya. 

Dalam konteks ini, seorang Ketua Bahagian yang mempunyai nilai akhirnya berjaya membentuk ahli dan parti di kawasan nya juga turut mempunyai nilai..! Nilai ini la yang menjadi asas perjuangan yang telah berjaya UMNO amalkan sejak dulu namun semakin terhakis hari ini.

Pemimpin yang mempunyai nilai akan dihormati, parti disegani. Pemimpin sejati pasti mempunyai integriti..! Pemikirannya suci..! tindakannya terpuji..! Jauh sekali boleh dijual beli..! Menghambakan diri demi kelangsungan parti dan bukannya memperdagangkan parti untuk kepentingan peribadi..!

Masih ramai kah lagi pemimpin sebegini atau sudah boleh dibilang dengan jari?

Ramai yang mengaku merdeka tapi benar ke bermaruah???

Lu Fikir La Sendiri!!!


9 ulasan:

  1. Kecewa sakan blogger nie, nnt tak masok poket lagi itu yg meroyan sakan kot....

    Kesian..kesian....nak buat kereja lain tak ada kepandaian, hanya bissa merapu dan meroyan.

    Nie mesti macai agen mamakkutty haramjaddah kot...kot kot... Ehem ehem...suka hati hitam kau lah labuuuuu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. 8.41 PG ...

      Orang menulis kerana benar dan berani. Artikel ini hanya menyatakan keberadaban UMNO Bahagian menjemput Tan Sri Muhyiddin selaku Timbalan Presiden parti. Yang kamu meroyan tak tentu pasal tu apa hal.

      Hormatlah sikit dengan pandangan orang lain.

      Jangan fikir kerana kamu berkuasa semestinya kamu itu benar.

      Allah Maha Mengetahui. Allahu Akbar.

      Padam
  2. Ko kat atas tu jilat la bontot jibby dengan tahi2 sekali. Jgn lupa jilat period kak ros jugak. Baru sebati jadi darah daging. Dasar cai.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tu ko ikut sape ? bontot sape pulak ko jilat ? puriod sape pulak ko jilat ? dasar jilake.....

      Padam
  3. Orang johor bukan bodoh sangat...sampai tak perasan siapa yg betul siapa salah....kalau semua ahli umno nak caya najib pun aku tak kisah...ramai lagi bukan ahli yg tak terikat dgn sesiapa...ingat jibby boleh kuasai semua org ke....

    BalasPadam
  4. Cukuplah wahai orang Johor,Muhyiddintu bukan Nabi so dia tu tak maksum maksudnya adalah kesalahan yang dia telah buat tapi Najib buat tak kisah je,tapi macm Mahadey kata dia akan tendang keluar orang yang tak sokong dia so apasalahnya Najib yang selalu orang tuduh lembablah lembik lah ikut nasihat Mahadey sebab dengan tu mudah lah MUkhriz nak naik.apalah susah sangat nak baca perkiraan Mahadey ni.

    BalasPadam