Ahad, 6 Jun 2010

Anwar Panas Bila Tuhan Yahudi Mula Mengecam Nya...


Anwar mendedahkan hari ini bahawa Apco sudah melangkah setapak lagi dengan mengemukakan satu 'aduan rasmi' kepada International Crisis Group (ICG) - sebuah organisasi yang dianggota Anwar - menuduhnya "anti-Yahudi dan anti-Semitic".

"Saya sudah menjangka serangan (dari kumpulan Yahudi ini). Apco bahkan telah menghantar satu laporan rasmi ke ICG, mengatakan yang saya anti-Yahudi.

"(Namun) ICG juga telah membuat kenyataan yang kuat mengutuk serangan serangan tentera Israel terhadap flotilla," katanya.

"Saya mengkritik Apco kerana mereka berpengaruh, dan mereka telah berjaya mempengaruhi sebuah organisasi untuk menyerang saya secara peribadi, dan melabel saya musuh Israel.

Komen


Anwar dah panas!!! Yahudi Israel dah marah! Yahudi Israel dah terasa hati! Yahudi Israel dah sakit hati! Anwar takut dilabel sebagai anti Israel! Anwar takut dilabel sebagai musuh Israel!

Anwar sedang berlindung disebalik ICG untuk menunjukkan bahawa beliau sebenarnya adalah pemikir dan pejuang Yahudi Israel!
Jangan takut Nuar! apa yang anda buat sebenarnya sedang diperhatikan oleh dunia Islam! rakyat dan ummat Islam tahu anda sedang menggerakkan satu lakonan bersama tuhan Yahudi Israel kamu!

Rakyat tahu siapa kamu dikalangan Zionis!
Isu ini hanya sebagai pemangkin bagi melonjakkan semula nama kamu yang telah suram dimata Zionis ! Isu ini akan membolehkan kamu menyatakan pendirian kamu dan mengulangi ikrar taat setia menyokong dan mendokong Yahudi Zionis !

Di dalam negara lakonan kamu begini sementara di luar pula lakonan kamu begini !!! Ini kan strategi dan langkah yang kamu dah gariskan didepan Yahudi Zionis !!! Apa yang heran???

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan