Ahad, 6 Jun 2010

Wira Palestin!!! 12 Selamat Pulang, 6 Lagi Petang Ini..

12 rakyat Malaysia dibebaskan Israel selamat pulang

KUALA LUMPUR 6 Jun - Sekumpulan 12 rakyat Malaysia yang dibebaskan oleh tentera Israel ekoran insiden rampasan kapal Turki, Mavi Marmara, yang membawa bantuan kemanusiaan ke Palestin, selamat pulang ke tanah air awal pagi jam 6.20 minit pagi.

Selepas mengadakan sidang akhbar bersama YAB TPM, Mereka dan keluarga masing-masing telah dibawa menaiki tiga bas menuju ke kediaman persendirian Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di Jalan Duta, Kuala Lumpur.

- Utusan

Sementara itu TPM TS Muhyiddin memaklumkan didalam sidang akhbar nya sebentar tadi bahawa kesemua 6 orang rakyat Malaysia yang sedang ditawan oleh puak Zionis didalam kapal Rachel Corrie yang telah ditunda ke Ashdod berada didalam keadaan selamat serta akan dibebaskan keluar melalui Jordan pada Jam 12 tengah hari ini ataupun jam 6 petang waktu kita.

Mudah-mudahan kesemua nya selamat ...amin

2 ulasan:

  1. Bro, gua peninglah kenapa kecoh pasala Palastine. Mereka ni macam lembu tak bertamadun. Dah kena azab dan kena sembelih pun masih nak berpecah-pecah Hamas/PLO. Biar dia orang tanggung sendirilah. Isreal ni pertahankan negeri dia, tak kira lah macam mana dia dapat negeri tu.Dah dapat tak lepas. Macam Bangsa DAP terhadap org Melayu, Melayu ni sedang berperang sama sendiri, lepas ni kena jadi macam Palastine. Bravo Melayu, sembelih sama sendiri dulu, lepas tu Bangsa DAP bagi tlg selesaikan.

    BalasPadam
  2. tahniah di atas keberanian saudara,moga ini bukan yang terakhir,tapi sebagai permulaan kita dlm membantu saudara seislam tak kira di mana mana,ALLAHHUAKBAR.

    BalasPadam