Isnin, 14 Jun 2010

PAS Semakin Sesat !!! Bertaubatlah Kerana Masa Masih Ada...



Itu kata kadi bawang dulu...dulu zaman muda, zaman darah muda, zaman samseng!, kafir mengafir dijadikan senjata ampuh untuk terus mengaburi dan membohongi rakyat. itu sebab ibrahim libya dan pengikutnya sanggup 'berperang' dengan kerajaan atas semangat jihad jahat yang telah diserapkan oleh pemuka-pemuka PAS ini.

Tapi sekarang nada kadi bawang dah lain...dah lembut...dah 'cool' almaklum agama kan hanya alat untuk mencapai serakah berpolitik! kesian ibrahim libya dan pengikut.. tak tentu pasal kena 'pelangkung' dibawah sana hanya kerana yakin membabi buta amanat jahat kadi bawang, kalau dia lagi mesti dia orang pulak 'berperang' dengan kadi bawang....

Sekarang kadi bawang kata dalam ucaptamanya tempohhari ketika perasmian muktamar ke 56 nya mengaku PAS telah gagal secara mutlak menubuhkan Negara Islam dan Perlaksanaan Hudud.

Yang mampu diucapkan hanya ’cuba’ untuk berbuat demikian di Kedah, Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang mengikut lunas lunas perlembagaan negeri.

Kuda belang PAS masih ada masa untuk mufarakah dengan puak penjual dan penggadai agama ini! hanya dengan taufik hidayah yang maha esa sahaja lah pintu kebenaran akan terpancar didepan mata...sekiranya masih belum jauh terlajak...kembalilah ke pangkal jalan!

Kerana Allah dah mengingatkan kepada kita untuk merebut 5 masa sebelum tiba 5 masa.. salah satunya ialah masa hidup sebelum mati....kalau dah mati macam ibrahim libya tu, dah kena 'lanyak' masa tu baru nak nyesal...lambat beb!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan