Rabu, 9 Jun 2010

NGOs Pembangkang Tolak MP BN Di Parlimen!!!

Kecoh! Tolak menolak berlaku di Parlimen!!! YB Tangga Batu Dato Idris Haron telah ditolak oleh beberapa orang yang menamakan diri mereka sebagai NGO yang mewakili kaum tertentu tengah hari tadi.

Kecoh ini bermula apabila lounge Dewan Negara yang menjadi tempat rehat Ahli-Ahli Dewan ketika persidangan sedang berjalan telah ditempah untuk digunakan oleh YB Kulasugaran MP Ipoh Barat untuk berjumpa dengan beberapa NGOs.

Pertemuan ini juga dihadiri sama oleh MP Kapar, MP Ipoh Timur, MP Bukit Gantang dan beberapa lagi MP dari pembangang. Pertemuan yang sepatutnya berlangsung dalam suasana aman dan damai telah menjadi medan berkempen ahli-ahli MP Pembangkang untuk menghentam dan membantai UMNO, BN dan Kerajaan dengan caci maki celaka! bulshit dan sebagainya...

Beberapa Ahli parlimen BN yang ada di luar lounge juga sedang berehat dan berbincang, antaranya YB Dato Idris yang ada disitu telah masuk kedalam lounge dan menasihatkan mereka agar tidak menggunakan Parlimen untuk berkempen dan lebih teruk lagi mengutuk pihak kerajaan.

Nasihat ini telah ditemplak dan diherdik oleh MP-MP NGOs yang hadir dengan pekikkan MP kerajaan bodoh! menindas rakyat India! maka tercetuslah pertengkaran yang akhirnya tolak menolak telah berlaku...

Inilah biadapnya puak-puak pembangkang! menjadikan Parlimen sebagai tempat untuk menunjukkan kebiadapan dan kurang ajarnya kepada kehormatan dewan dan Ahli Parlimen BN!

YB Kinabatangan telah membawa usul 26P yang meminta Speaker Dewan menyisat bagaimana perkara ini boleh berlaku! bagaimana kemuliaan Parlimen telah disalah guna untuk membawa penyokong dan berkempen yang jelas menimbulkan rasa sakit hati Ahli Dewan yang lain!

Binatang punya pembangkang!!!

7 ulasan:

  1. Salam,

    Memang dasar bangang macam tu la tak kira mana tempat nak berpolitik saja kerja dia

    BalasPadam
  2. Salam Putra,

    Sepatutnya jadikan Kawasan Parlimen tu kawasan bebas dari SAMSENG Pembangkang.

    Pihak keselamatan Parlimen pun satu, tak serik serik: dulu dan kena dengan Hindraf, ingat tak?

    BalasPadam
  3. Dato Idris Harun patut membuat laporan polis kerana telah diserang dan dicederakan.

    Dia juga boleh menyaman NGO tersebut kerana 'verbal abuse'.

    IDF troops praised by Netanyahu.

    BalasPadam
  4. SLM BRO..PUAK SAMSENG DAP MMG MCM TU. BERANI BILA DIA RAMAI!. SPESIS TELOW TERSANGKUT!! PODAHHHHHH!! HARKK PTUIHHHH!!

    BalasPadam
  5. Salam Bro..
    Dulu ada ingat ke beberapa pemuda UMNO kena tindakan kerana dikatakan serang MP mereka di luar bangunan Parlimen. Kita harap kali ini Parlimen kena ambil tindakan pada mereka yang buat kacau pada MP BN dalam bangunan Parlimen ini lagi kes teruk....

    BalasPadam
  6. memang celaka depa semua tu..rasis nak mampos!!!sedap mak bapak dia jek kutuk kerajaan kat parlimen pulak tu...halau je depa semua tu dari bumi malaysia..

    BalasPadam
  7. Banchik...lu upah je dak parit raja g lempang kit siang tue....heheh...eppy

    BalasPadam