Ahad, 27 Jun 2010

Khalid Gagap Masuk Dap !!!


Azmin Ganti Abdul Khalid Terajui PKR Selangor

Oleh ARIFFUDDIN ISHAK

SHAH ALAM: Tan Sri Abdul Khalid melepaskan jawatan sebagai Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) Selangor berkuat-kuasa serta merta.

Jawatan berkenaan kini diambil alih oleh Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali.

"Mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat hari ini bersetuju untuk melakukan sedikit perubahan di peringkat negeri... selain itu kita turut melantik Datuk Zaid Ibrahim untuk mengetuai Wilayah Persekutuan," kataPresiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada sidang media di sini hari ini.

Komen

Hari ini sekali lagi Azmin membuktikan bahawa faktor beliau sebagai 'bini' punasihat keadilan begitu 'power' hingga berjaya mengenepikan si gagap yang berjawatan MB... bagi Azmin jawatan MB itu jugak bakal menjadi miliknya selepas ini...tunggu!!!

Madu kepada Presiden Keadilan itu telah diberikan lampu hijau untuk mengatur percaturan politik negeri Selangor dengan lebih jelas dan nyata tanpa bayangan si khalid gagap...

Jelasnya khalid gagap bukanlah pilihan PKR terutama di Selangor! itu sebab khalid telah diberikan 'moral' untuk menjaga Kuala Lumpur bersama sama Zaid peminum arak berkuda yang dilantik sebagai Pengerusi MPN Wilayah Persekutuan...walhal usaha Azmin untuk mengeluarkan Khalid gagap dari Selangor nampaknya telah berjaya setakat ini!

Bagi khalid gagap, penolakan PKR keatas nya juga bukan lah sesuatu yang menimbulkan beliau bergundah gulana kerana setakat ini eli telanjang dan tuhan politiknya dari DAPig sentiasa berlapang tubuh badan untuk melantik nya sebagai 'ketua' didalam DAPig selagi beliau layak bergelar kuda tunggangan dan kuda belaan yang mampu menghakis kuasa melayu disamping menguatkan kuasa politik cina komunis di Selangor khususnya dan seluruh negara amnya...

Tunggu masa jer khalid gagap masuk DAPig...lepas tu nizar komunis pun ikut lah di perak!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Sama-sama tidak bermaruah........ bila lagi si Azmin nak merasa jadi MB sebelum PRU 13.... nanti lebih kempunan...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

    Kami di Unit Media Permatang Pauh selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat kami terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

    Hari ini, Unit Media Permatang Pauh telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan kami dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

    Kami telah linkkan blog Tuan ke list kami dan kami harap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, kami yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.

    Jutaan terima kasih dari Unit Media Permatang Pauh.

    BalasPadam
  3. Salam All,

    Tak lama lagi bertambah kot bebas, bgegar pula parlimen dgn cerita2 yg lebih hangat.

    BalasPadam
  4. Dulu gagap jee..sekarang ni khalid udah jadik bisu...yang best nya ketika menonton berita diastro awani semalam kak jijah buat pengumuman dalam keadaan muka masam serta tergagap2...terdengar pulak sesaorang yang dok mengajarnya...bila cameraman memfokuskan keseluruhan didalam bilik tu ..kah kah kah..rupanya yang dok ngajar kak jijah adalah si peliwat yang dok tersengeh disebelah kak jijah...kesian nya kak jijak ada pangkat tapi semua pergerakan kena ikat dik laki...

    BalasPadam