Rabu, 30 Jun 2010

Betul Ke Tee Keat Nak Masuk PKR...!!!


Berita terbaru berlegar kuat mengatakan yang bekas Presiden MCA ni nak masuk PKR. Semalam sewaktu YB Dato Rahim Bakri Timbalan Menteri Kementerian Pengangkutan menggulung beliau telah ditanya oleh beberapa Ahli Parlimen Kerajaan dan Pembangkang berkenaan harga pembelian EMU yang dikatakan 'jauh' darpada harga pasaran yang sebenar.

Ada cerita disebalik pembelian EMU ini, dikatakan pembelian ini dibuat hanya beberapa hari sebelum Menteri yang kalah kepada pelakon lucah dalam mengekalkan jawatan Presiden parti itu berhenti.

Ada yang mengatakan bahawa harga pembelian ini jauh melebihi harga pasaran sebanyak 500 juta ringgit. Wow! kalau betul lah khabar ini maknanya ada pihak yang 'kenyang' dengan 'hasil' dari 'rompakan' dalam pembelian EMU tersebut.

Adalah perlu pihak kerajaan menarik balik persetujuan yang telah dikeluarkan serta menyiasat dengan teliti keseluruhan kontrak pembelian ini... Kerajaan masih ada masa untuk menidakkan 'rompakan' yang bakal berlaku ini.

Apabila timbul isu pembelian ini di Parlimen semalam, tiba tiba pagi ini timbul pulak cerita yang bekas menteri pengangkutan ni nak masuk PKR...
Barua punya Tee Keat! selama ni bukan main 'kenyang' dengan kuasa yang ada ditangan dan apabila disingkirkan oleh partinya serta tidak mengganggotai kabinet timbul pulak cerita nak melompat.

Kalau betul lah cerita ni maknanya Tee Keat ni masih lagi berangan nak jadi Menteri dengan angan angan Peliwat Malang akan duduk di Putrajaya. Kalau benar berlaku maknanya jelas lah jenis barua, pengkhianat dan jahat begitu subur dan hidup dalam dirinya...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Semua jenis manusia barua macam nie nak lompat-lompatlah cepat supaya kita kenal WARNA sebenar mereka, ramai lagi yang sepatutnya lompat sebelum di terajang dari Barisan Nasional.Mana-mana pemimpin komponen yang banyak "hal" elok lompat keluar sebelum di keluarkan dalam PRU 13. Aku tengok sekarang semua kapitan cina dan keling nie dah berani angkat muka dan angkat suara dengan pemimpin melayu. Sesuatu perlu di lakukan supaya mereka sedar siapa kita.MELAYU MESTI BERSATU.

    BalasPadam
  2. AYUH BANGKIT WAHAI BANGSAKU... KITA DALAM BAHAYA..... BANGUN... JANGAN BIARKAN KEPARAT-KEPARAT DAP MEMERINTAH NEGARA KITA INI.. LAWANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!

    BalasPadam