Isnin, 14 Jun 2010

Mad Sapu Meroyan Lagi!!!


Pas akan terus berdemonstrasi untuk manipulasi “mood” rakyat

KOTA BHARU 13 Jun — Anggota Jawatankuasa Pas Pusat, Mohamad Sabu berkata, Pas akan terus mengadakan demonstrasi jalanan untuk memainkan “mood" rakyat supaya membenci Barisan Nasional (BN) sehingga ke pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Beliau berkata, tindakan memainkan isu-isu semasa untuk membakar semangat rakyat adalah perlu dalam memastikan rakyat sentiasa mempunyai minat serta menaruh keyakinan terhadap Pas.

“Kita akan gerakkan badan-badan bukan kerajaan (NGO)...pakatan pembangkang (akan) menggerakkan mood rakyat bagi menghadapi pilihan raya,” katanya ketika menggulung usul pada Muktamar Pas ke-56 di sini hari ini.

Beliau berkata antara isu yang akan sentiasa dimainkan oleh parti itu ialah undi pos dan negara akan bankrap jika subsidi diteruskan sehingga 2019.

“Isu rasuah melibatkan RM28 bilion menyebabkan negara rugi juga akan dibangkitkan,” katanya. - Bernama

Komen

Inilah kualiti pemimpin hamPASrael !!! siapa tak kenal mad sapu? anak didik nik najis yang amat disayangi...itu sebab kes 'normah' selesai!!!

Bagi Mad Sapu dan PAS, semua kuda belang mesti diarak untuk berdemonstrasi! tidak cukup dengan ceramah yang diadakan setiap malam! jika berlaku demonstrasi tentulah soal keselamatan, ketenteraman dan keharmonian rakyat terbanyak akan terjejas... PAS dan Mad Sapu mana peduli!

Sebenarnya isu ini pun boleh dilihat sebagai usaha murahan PAS untuk terus 'relevan' didalam Pakatan Haprak! Ini kerana PAS semakin dilihat terdesak untuk menarik sokongan serta semakin luntur kekuatan berbanding DAPig...isu dalaman PAS yang cukup banyak dan menimbulkan bibit-bibit perpecahan seakan sudah tidak dapat dibendung... itu sebab perlukan sesuatu isu untuk mengalih pandangan...biasalah!!!

Lagi satu ialah sikap dan kelaku mad sapu ni sendiri yang sudah semakin ditolak dikalangan kuda-kuda belang hamPASrael... semua orang tahu bahawa cara dan budaya politik mad sapu! mengutuk, memfitnah dan mengaibkan lawan dengan caci makinya ketika memberikan ucapan amat digemari oleh sesetengah kuda belang PAS, namun bagi golongan akedemik dalam PAS, mereka melihat budaya mad sapu ini sudah outdated dan tidak lagi menjadi asas dalam menarik minat dan sokongan.

Tapi mad sapu peduli apa! sebab selagi ada ceramah, selagi ada demonstrasi, selagi itu lah mad sapu laku! selagi laku adalah 'percent' dalam setiap tong yang bergerak dikalangan kuda belang! itu kan cara cari makan mad sapu selama ini !!!

Lu fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. SLM BRO..SAPU JEK MUKE SI MAT SABUN NI DGN MOP LANTAI. KLU BLEY DGN MUKE2 SI SLIPOR CABUK TU SKALI. DIORANG NI SEME BLAJO DGN CIKGU SONGSANG SI PELIWAT TEGAR TU LE!! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Kokok berdegar-degar ekor meleret terpalit najis...inilah 'bakal' menjadi Menteri Pentemberangan, Komuniskasi dan Kebudakyaan Kerajaan Langit yang telah dibaptiskan oleh Mushitdol Am Pas; Najis Nikmat.

    BalasPadam
  3. PAS SEMUA HARAM BAGI ORANG LAIN..KALAU DA JADI AHLI PAS/PIS/PUS...SEMUA HALAL...ITU LA SEBAB NEGERI SERAMBI MEKAH PUNYA ADA ROGOL/ADA BUANG ANAK/MAKAN DADAH/MEREMPIT/SCANDAL/GAY/LESBIAN DAN MCM2 LAGI SEBEB PEMIMPINNYA AHSYIK BERCERAMAH..MALAM ARINYA SIANG ARI..NAK BUAT APA LAGI..ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ MCM DOLLAH

    BalasPadam
  4. salam,

    mentaliti mat sabu ni mcm lord reid bewak tu juga.

    BalasPadam
  5. Huh......kau orang tak tau. Akok Normah best punya. Sebab tu lah kalau yang pakai kopiah melayang tak tau kemana. Kalau tak percaya, tanyalah yang punya diri.......

    Jangan marah....... :)

    BalasPadam