Ahad, 17 Februari 2013

Anwar Marah Senator Anti Islamnya Di Halau Balik Australia..!


Anwar Ibrahim bukan main angin lagi bila sahabat karib @ tuhan politiknya Senator Australia Xenophon dihalau balik dari memasuki negara semalam... Menurut kenyataan Imigresen..

Ahli politik warga Australia Senator Nick Xenophon dilarang masuk ke negara ini kerana melanggar peraturan Jabatan Imigresen Malaysia (JIM) dan undang-undang negara ketika lawatan beliau sebelum ini.

Ketua Pengarah Imigresen Datuk Alias Ahmad berkata larangan kemasukan membabitkan Xenophon itu adalah mengikut Seksyen 8(3) Akta Immigresen 1959/63 sebagai orang yang dilarang masuk.

"Xenophon pernah beberapa kali memasuki Malaysia sebelum ini dan didapati pernah menyertai aktiviti haram yang melanggar undang-undang negara," katanya dalam satu kenyataan pada Sabtu.

Alias berkata senator itu juga didapati menyebar maklumat negatif yang tidak berasas berkaitan Malaysia menerusi pelbagai tuduhan liar.

"Tindakan larangan kemasukan terhadap Senator Nick Xenophon adalah hak kerajaan Malaysia, selaras dengan undang-undang dan Perlembagaan negara ini," katanya.

Rakyat yang waras tentu masih ingat bagaimana Senator Anti Islam ini pernah berkata bahawa Islam sebagai sebuah organisasi jenayah yang berselindung di sebalik kepercayaan agama. Jenis anti Islam ni memang tak heran menjadi sahabat baik Anwar sebab semuanya bertuhankan politik yang sama iaitu Yahudi/Israel/Zionost..!!!

Senator anti Islam ini juga terlibat didalam rusuhan 28 April yang mengganas dan merusuh, menterbalik dan mencederakan anggota angota keselamatan. Boleh lihat video dan baca kenyataan nya di sini.

Anwar perlukan Senator ni bagi menjadi lidah jahatnya di peringkat antarabangsa untuk mengutuk dan menghina kedaulatan negara. Jenis bangsat lagi keji..Anwar Ibrahim ler namanya..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Benar sungguh apa yang dikatakan. Dendam kesumat yang tak padam padam. Sekarang niatnya menghancurkan Keamanan dan keharmonian Malaysia.Moga Allah Swt tarik balik nikmat kepandaian dan nikmat kebijaksanaan yang di berikan.

    BalasPadam
  2. ANWAR PENDUBUR SIAL DAN BANGST HARAM JADAH!!!

    BalasPadam
  3. Hidup lagi Salman Fish Rushdi Haram Jadah tu!!!

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH DIA DTG NAK ADA KAN SESI MELIWAT SESAMA SENDIRI DLM BAS MEWAH SAMBIL BERCERAMAH BROO

    BalasPadam