Selasa, 1 Mei 2012

Video Senator Australia Anti Islam Yang Dipuja Perusuh..!

Seorang pemerhati luar, Nicholas Xenophon(gambar) yang dijemput oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk memantau perhimpunan Bersih 3.0, Sabtu lalu merupakan seorang anti-Islam.

Xenophon merupakan seorang senator bebas dari Selatan Australia selepas dipilih dalam satu pilihan raya di peringkat persekutuan pada tahun 2007.



Menurut rekod beliau dalam satu ucapan pada 17 November 2009 telah membuat kecaman serta penghinaan terhadap Islam dengan menuduh Islam sebagai sebuah organisasi jenayah yang berselindung di sebalik kepercayaan agama.

''Apa yang kita lihat adalah corak di seluruh dunia mengenai pencabulan dan jenayah. Berdasarkan pelbagai bukti, ini bukannya berlaku secara kebetulan sebaliknya dilakukan secara terancang.

sumber utusan...

Apa lagi yang takde dalam puak perusuh ni? puak komunis, puak sex sonsang, LGBT, puak anti Islam, puak pelopor murtad dikalangan umat Islam..beginilah contoh perkumpulan haram yang dibiayai oleh Zionist untuk memusnhakan sebuah tamadun negara Islam..


Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan