Khamis, 4 September 2014

Hina Kesucian Islam Asas Kepada Penghapusan Akta Hasutan..!


Anak ikan Anwar Aljub ni masih lagi dikira beruntung kerana masih banyak lagi lembu yang terhangguk gangguk percaya dengan idea merapu yang dikeluarkan oleh otak lembunya..!

Itu sebab masih banyak lagi lembu yang bergayut di puting tetek demi menagih susu basi yang dikeluarkan oleh ibu lembu..!

Contohnya...

Naib Presiden PKR Rafizi Ramli berkata mereka tidak yakin dengan janji Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk memansuhkan akta yang sekarang ini digunakan untuk mengekang pengkritik pentadbirannya.
"PKR yakin Akta Hasutan tidak akan dimansuhkan oleh mana-mana pentadbiran Umno dan Barisan Nasional, malah mereka akan menggunakan peruntukan dalam akta lain untuk terus menekan pihak yang berbeza pendapat dengan mereka," kata ahli Parlimen Pandan itu pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya, hari ini.

Sedangkan kalau lembu lembu ni ada otak...tujuan kepala lembu ni mahu memansuhkan Akta Hasutan adalah bertujuan agar penghinaan kepada kesucian agama Islam akan dapat terus dilakukan semahu mahunya...!

Dek kerana banyak sangat meneguk susu basi maka sel sel otak mereka pun menjadi tepu dan beku...! Macam pencacai korok@clorox@ular orok orok kat bawah ni...

KUALA LUMPUR: Seorang ahli politik pembangkang, hari ini, didakwa atas pertuduhan menghasut di Mahkamah Sesyen Kota Kinabalu.

Menurut laporan The Star Online, David Orok mengaku tidak bersalah di atas tuduhan di bawah Seksyen 4 (1) (c) Akta Hasutan 1948.

Orok dituduh atas dakwaan menyiarkan kenyataan menghina Islam dan Nabi Muhammad di laman Facebooknya pada Julai.

Dia didakwa melakukan kesalahan itu antara tengah hari dan pukul 1.50 petang pada 4 Julai lalu di rumah tidak bernombor di Kg.Roun, Jalan Labuaya, Topokan di Tuaran.

Hakim Ummu Kalthom Abd Samad Orok, seorang ahli Parti Reformasi Negeri (STAR), membenarkan Orok diikat jamin sebanyak RM7,000 dan mengarahkannya menyerahkan paspot antarabangsanya serta melaporkan melaporkan diri ke Balai Polis Tuaran sekali seminggu sehingga tarikh perbicaraannya.


Tak gitu?

Jadi kita pun nak tengok...kat sebelah sini pun ada lembu susu basi tak???

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. "Orok dituduh atas dakwaan menyiarkan kenyataan menghina Islam dan Nabi Muhammad di laman Facebooknya pada Julai.
    Dia didakwa melakukan kesalahan itu antara tengah hari dan pukul 1.50 petang pada 4 Julai lalu di rumah tidak bernombor di Kg.Roun, Jalan Labuaya, Topokan di Tuaran."

    Memang itulah sebenarnya hasrat kafir dalam Pakatan Haram (PKR/PAS/DAP). Harap penyokong mereka dapat buka mata dan minda. Untuk menjaga kesucian Islam Pakatan Haram ini wajib dihapuskan. Rakyat Malaysia yang sayangkan Islam wajib menjauhkan diri dari Pakatan Haram sebelum laknat Allah menimpa kamu..

    BalasPadam