Ahad, 14 September 2014

HOT ~ PEMANDU Najib Masuk Parit..!


Apa kena dengan beruk sekor ni..! Ini lah jenis yang sepatutnya lama dah Najib buang..! Pak Lah melantik deris jalang ni dah salah..! Najib meneruskan kerja salah Pak Lah apabila mengekalkan deris jalang ni lagi..!

Apa dah takde orang UMNO lagi ke yang boleh mengetuai PEMANDU? APa dah takde orang Melayu/Islam ke? Apa dah takde Bumiputera lain ke???

Cukup cukup la..! jenis perosak ni cuma tahu jual jer..!

PETALING JAYA: Seorang Menteri Kabinet menyatakan pendapat bahawa beliau tidak bersetuju dengan tindakan pihak berkuasa terhadap pensyarah undang-undang, Prof Madya Dr Azmi Sharom yang didakwa di bawah Akta Hasutan.

"Azmi Sharom tidak sepatutnya didakwa kerana menghasut menghasut. Kebebasan Akademik diperlukan dalam menuntut ilmu," demikian menurut Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Idris Jala.

Beliau berkata demikian menerusi akaun Twitternya pada Sabtu.

"Malaysia perlu terus mengejar kesederhanaan.

"Kritikan yang membina (atau) perbezaan pendapat harus dibenarkan  selagi ia tidak melakukan kesalahan hingga merosakkan masyarakat kita," tulis beliau di Twitter.

Jenis macam ni siang dia bekerja dengan kita...malam dia main gitar dan bersukaria dengan 'dia'..! hak dan kebebasan la katakan...!

Pttuuiihhh...!!!


Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Gang keras minum wine nih, korang ape tau.

    BalasPadam
  2. Kalaulah kejadian ini betul betul berlaku! Kalau boleh tidak keluar keluar dari parit lagi!

    BalasPadam
  3. Sebelum ni beberapa orang Najib dengan terang2 menghina Najib-CEO Petronas, AG,MCA,Gerakan,MIC dan sekarang Pemandu. Ini hanya menguatkan lagi kenyataan Najib lemah dan tidak dapat mengawal orang sekelilingnya. Malah bini sendiri pun tak dapat kawal.Adakah PM jenis ini yang kita mahu?

    BalasPadam
  4. Si jalaBUAYA ni - disyaki ekstremis KRISTIAN-pro ZIONIS! SPRM patutnya siasat hubungan baiknya dgn. taukeh-taukeh balak kat S'wak - yg. habis RAMPAS berlambak tanah kaum BUMIPUTERA Sarawak! Lepas tu, taukeh-taukeh balak ni habis RAMPAS tanah negeri tepi pantai kat MIRI! Bahkan BUMIPUTERA Melayu Miri tepi pantai - aku syak satu hari nanti, mahu dihalau semua; termasuk menggunakan geng Kongsi Gelap utk. membakar kpg-kpg. Islam/Melayu sebab Miri disyaki mahu dijadikan bandaraya utama Kristian oleh puak pemisah Kristian-pro ZIONIS!!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  5. NAK TERGELAK BABI .BILA TOKEY ZIONIST DIA SIAP BAGI ANUGERAH KONON MANUSIA PALING BERPENGARUH DI DUNIA

    BalasPadam