Khamis, 18 September 2014

Mimpi Ngeri Najib..!


Patut ler Najib tak nyenyak tidur semalam..! mimpi apa yang menyebabkan Najib tak nyenyak tidur..! Pastinya Najib tidak mahu kehilangan rakan baiknya..! kawan sejawatan dengannya..! Malah bos yang boleh meletakkan Najib sebaris dengan pemimpin dunia yang lain hasil dari pujian dan sanjungan yang diberikan oleh Amerika si polis dunia..!

Takkan Najib nak kehilangan semua itu..!

Atas nama ranking dunia, seperti biasa Najib akan beralasan yang sama..! Maka mudah la Akta Hasutan dilurutkan kepentingannya..!

PBB bukan main cepat mengata itu dan ini..! yang beratus ribu  kanak kanak, ibu/wanita dan orang orang tua mati di Palestin dan Myanmar PBB buat buat buta tuli pulak..!

Najib takkan mahu kehilangan semua kenikmatan dan layanan mesra yang diberikan oleh Amerika kepadanya..! 

Akta Hasutan masaalah dalam negara..! 'i will handle it' kata kata keramat yang selalu Najib guna..! Jangan peduli apa yang rakyat kata..! yang penting apa yang Amerika minta..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Najib perlu dikenakan tindakan mengikut peruntukan Akta Hasutan kerana memansuhkan ISA dan membiarkan Perlembagaan, Agama Bangsa Negara dicaci,hina dan keji.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benar. Sy pernh mencdgkn dalam 1 kumen pd 1 entri blog dahulu, 1 laporan polis msti dbuat krn njib menyalahgunakan jwtn pm untuk kepentingn politiknya dan org tertentu. Sy rurut mncdgkn, semua bukti2x huru hara yg berlaku dlm masykt dan negara hdklh dikumpulkn sbgai bhn bukti. Harus diingt, keputusan memansuh ISA adalh krputusan peribdi pm bukan kelulusan kabinet, sy rasa. Keduanya, ISA digubal untuk kpentingn awam dan negara, bkn untuk kpentingn mna2x parti politik. Memndgkn sy bukan ahli perundgn, sy menyeru sekali lgi kpd mna2x NGO untuk memulakn tndkn. Siapa ckp PM tidak boleh dikenakan tindkn undang2x?

      Padam
  2. Apabila kerajaan kelihatan lemah.. begini lah jd nya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kerajaan tak lemah cuma perdana menteri yang nampak lemah. mungkin ada agenda yang tersendiri di luar pengetahuan ahli partinya sendiri..

      Padam
  3. Najib kalau dengar rintihan orang luar juga aku tak tau la nak jadi PM kita ni..
    UNHR jangan kita bagi dia untuk sebok akan perihal negara kita ni.
    UNHR patut kita halau pergi ke Palesti dan Syiria tengok kat sana tu.

    BalasPadam
  4. Najib-najib!.....apa lagi lepas ni?

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama 11:12 PG

    Moga moga Najib ditendang keluar dan pemimpin Melayu Islam yang berwibawa muncul untuk menyelamatkan Malaysia dengan izin Allah swt!

    BalasPadam
  6. jangan jadi bodoh. kalau un mentakrifkan isa (dah mansuhpun) dan akta hasutan sebagai undang2 kejam, kenapa amerika sendiri menggunakan akta seumpama isa iaitu patriot act? singapura juga masih menggunakan isa untuk memperkukuh kestabilan politik? najib kena berfikir sebagai rakyat malaysia, bukan rakyat amerika atau setiausaha agung pbb.

    BalasPadam
  7. ds najib lebih bahaya dari ds anwar sebab dia seorang perdana menteri yang mudah dipengaruhi oleh seseorang demi kepentingan peribadi.. sikap playsafe beliau adalah penyumbang utama kepada kelemahan kerajaan BN masakini. pemimpin sedemikian amat tidak sesuai menjadi perdana menteri kerana pentingkan populariti diri berbanding realiti demi kepentingan agama bangsa dan negara. .cegah sebelum parah..ada baiknya beliau diundurkan secara terhormat..

    BalasPadam