Khamis, 25 September 2014

PRK Pengkalan Kubor ~ Doa Nik Najis Bahlol Makbul..!


Tua kutuk murSHITdol hamPAS yang meminta doa agar lidah di kerat dan mata dibutakan pasti boleh menarik nafas sesak apabila BN terus berjaya dengan cemerlang dalam Pilihanraya Kecil N.01 Pengkalan Kubor apabila berjaya menambah majoriti daripada 1736 kepada 2635 undi..! Penambahan undi sebanyak 899  undi..!

Kalau Nik Najis dan kuda belang hamPAS minta doa pecah perut mungkin lebih besar lagi majoriti undi..!

Syabas Ustaz Mad Razi Mad Ail..! laksanakan amanah dan tanggungjawab seperti mana Allahyarham Tok Di lakukan dahulu..!

Alhamdulilah..!
Tahniah Jentera Barisan Nasional..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Jangan lah menghina beliau,terutama secara melampau begini.tunjuklah kita lebih baik dari mereka,walau pun mereka mengaku parti perjuangkan Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan disalah orang menghina..Salah asuhan beginilah jadinya..Jika Nik Aziz kencing berdiri.. muridnya pula kencing belari..Lagi lama nik aziz hidup..lagi banyak Allah buka aibnya.. Allah maha besar..

      Padam
  2. Jangan Follow cara PAS

    BalasPadam
  3. Tahniah BN, jangan mengikut cara PAS yang terlalu yakin dan megah diri terutamanya pemimpin2 mereka

    BalasPadam
  4. Ramai yg buta mata tk nampak dan terpangkah BN. Berkat doa poknik. Dah tua, peel macam2. Serupa budak belum mumaiyis..jarang guna akal, lebihkan guna nafsu.

    BalasPadam
  5. Harap pok Nik berhentilah dari mengamalkan cara-cara yang tidak boleh diterima dek akal oleh orang zaman sekarang. Pok Nik kita sekarang berada ditahun 2014 dah. Pok Nik janganlah cuba nak bawa kita semua balik ketahun-tahun 60an-70an pula. Janganlah nak menakut-nakutkan pengundi dgn doa-doa tu semua. Mereka jauh lebih berakal dari yang pok Nik jangkakan. Berdoalah kpd Allah agar semua orang islam dapat bersatu dalam satu jemaah supaya kita beroleh kekuatan bagi menghadapi musuh sebenar kita. Dan yang terakhir hentikanlah perbuatan dan hasutan yang boleh memecah belahkan persaudaraan sesama kita. Pok Nik sebagai ulama' yang berilmu tetap kami sanjung dan kami hormati.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebenarnya hidup dan mati pok nik hanya untuk parti pas.. sebab hanya pas saja yang mampu memecah belahkan orang islam dan melayu di negara ini.. Pok nik ibarat lilin yang memakan diri..sanggup mengaibkan diri sendiri demi memesongkan kepala otak orang melayu islam dari menyokong umno.. musuh sebenar pok nik adalah orang melayu islam umno..kawan sejati pok nik hanyalah penyokong pas dan kafir dap.. Pok nik memang sah gila parti dan duniawi..

      Padam