Khamis, 25 September 2014

Spender Sebagai SOP Baru..!


Macam macam dah dunia sekarang ni..! seluar dalam yang sepatutnya dipakai di celah kangkang kini menjadi penyelamat malu untuk dipakai dikepala bagi menutup muka..!

Kita pun dah tak faham standart apa yang diguna pakai oleh pihak Polis atau Penjara..! Apakah semua orang kena tuduh atau banduan boleh melakukan apa sahaja termasuk menumbuk dan menendang jurugambar serta boleh memakai apa sahaja mengikut suka..!

Pihak berwajib perlu melihat semula SOP banduan serta OKT yang dibawa ke Mahkamah..! Apa tatacara dan etika pemakaian mereka..! Kalau mereka boleh di seragamkan dengan cara berpakaian kenapa tidak dalam konteks menutup muka..! 

Jadi kalau semua pakai spender renoma hijau...maka semua sekali sepatutnya menggunakan renoma hijau yang seragam..! baru ada SOP..! tak lah diketawakan dunia..!!!

Lagipun fungsinya samakan...! nak tutup KEMALUAN..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. hahahhahahahahahaha

    Lakulah spenda putih XXL lepas ni

    BalasPadam
  2. Isteri kite cakap atas tutup yang bawah camnenya.. hah hah...

    BalasPadam
  3. Mungkin polis dpt ilham lps tgk video spender stopa. Hehe.

    jentayu

    BalasPadam
  4. kalau pakai spenda stopa ali, aku rasa boleh tutup 'kemaluan' dua tertuduh sekaligus

    BalasPadam
  5. Kenapa stopa ali dipersalahkan dalam kes INI....bukankah spender beliau berwarna putih Dan bersaiz big Mac......?harap pengkomen bersikap matang sewaktu komen....!!!!!takbir.....

    BalasPadam
  6. Kerisauan aku ialah virus dan bakteria bergentayangan.

    BalasPadam
  7. masa buat kerja taknak fikir asal cepat kaya sekarang siapa yang rasa? satu dunia tengok siapa yang malu? kita dan 1 malaysia malu ...muka siapa? melayu juga!

    BalasPadam