Rabu, 17 September 2014

Tangkap & Dakwa..!


Undang undang dah ada..! kebiadapan dah berlaku..! bukti dah ada..! tunggu apa lagi..! tangkap, dakwa dan jatuhkan hukuman..! 

Biar ada pengajaran kepada yang lain supaya tidak sewenang wenang menghina Lagu Kebangsaan..! Terutama yang buat salah ialah mereka yang menggubal undang undang..!

Kalau tak..! buat apa pasang lagu Kebangsaan di dalam panggung? Untuk apa? untuk dihina? Kalau gitu tangkap ajer la siapa yang suruh pasang lagu tu sebab kerana ideanya lagu Kebangsaan dihina..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Agak-agak kaum mana yg tak nak berdiri tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bangsa mana lagi kalau bukan cina lahabau ,tak mahu hormat lagu negaraku tapi duduk di Negara yang bagi dia orang tempat tinggal dan ramai yang jadi kaya raya dan berpelajaran,memang jenis bangsa yang tidak bermaruah....

      Padam
    2. Kalau Malaysia tidak bagus, bangsa ni patut keluar dari Negara ini....cari Negara yang boleh terima sikap kurang ajar mereka ini,jenis sepsis rakus dan busuk.

      Padam
  2. PBB dah bersuara pasal Malaysia mengenai Akta Hasutan.Agak-agak polis akan ambil tindakan atau tidak?

    BalasPadam
  3. mana ade telur maaaa......emmm dah buat report ke????

    BalasPadam
  4. masa g bangkok pada 2001 kalau x salah, tengah jalan-jalan dalam bandar, sekitar pukul 5 petang kalau x salah, apabila semua aktiviti macam berhenti. pelik juga, rupan-rupanya dorg mainkan lagu kebangsaan. macam tu la tiap-tiap hari. x tau la kalau skrg dah berubah. So, YB Chong maybe ble selidik la benda ni. Thai ppl r so f****ng communist ke?

    BalasPadam
  5. The only communists left is the fucking racist chinese biaDAPigs.

    BalasPadam