Khamis, 30 Julai 2015

Najib Diminta Bercuti..!


Layan...


LABIS - Pemuda Umno Bahagian Labis bersependapat bahawa adalah tidak wajar empat ahli Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara dibawa masuk ke dalam barisan Kabinet yang baharu oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ketuanya, Mohd Shahir Ali Huddin berkata, ini kerana mereka sedang terlibat di dalam penyiasatan satu kes besar di peringkat nasional dan pengguguran Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail juga adalah suatu yang mengejutkan.

“Bagi kami tidak wajar beberapa ahli PAC dibawa masuk ke dalam barisan kabinet dan situasi ini mewujudkan satu lagi persepsi buruk rakyat terhadap kredibiliti siasatan yang sedang dijalankan dan kami meminta Datuk Seri Najib berehat bagi melicinkan proses siasatan. “Pada pandangan kami, Datuk Seri Najib pasti mengetahui bahawa rakyat tidak akan mempercayai apa juga keputusan siasatan yang dijalankan kerana apa sahaja jawatankuasa atau ‘task force’ yang diwujudkan masih tertakluk kepadanya sebagai Ketua Eksekutif  Negara,” katanya.

Beliau berkata kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Khas Pemuda Umno Bahagian Labis di Bilik Mesyuarat Pemuda Umno Bahagian Labis, di sini, malam semalam.

Menurutnya, mereka juga menerima serta menghormati keputusan yang dibuat Najib yang menggugurkan bekas timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yasin kerana beliau sebagai Ketua Eksekutif Negara berhak untuk menamakan atau menggugurkan mana-mana ahli Kabinet.

Katanya, hasil dari mesyuarat khas seluruh kepimpinan di peringkat cawangan Labis juga sependapat bahawa apa yang dinyatakan Muhyiddin hanyalah meminta penjelasan tentang isu-isu semasa yang berlegar di kalangan rakyat dan ahli Umno khususnya.

“Maka, boleh disimpulkan bahawa kenyataan tersebut adalah bersifat untuk memperkukuhkan parti di dalam menghadapi PRU14 yang akan datang. Serangan demi serangan jelas dilihat tidak ditujukan kepada parti, tetapi kepada individu.

“Kami di peringkat akar umbi juga akan terus bekerja keras untuk memastikan BN terus berkuasa dan memerintah negara walaupun pelbagai isu nasional yang begitu lambat ditangani semakin menghakis kepercayaan golongan muda terhadap kerajaan pada hari ini,” katanya.

Menurutnya, mereka juga berharap agar siasatan terhadap segala tohmahan dan serangan kepada pucuk pimpinan negara akan dapat diselesaikan dengan segara agar rakyat mendapat penjelasan yang tepat.

Pada masa sama, Najib juga perlu memikirkan cara yang terbaik untuk mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap persepsi buruk yang terpalit kepada dirinya agar dapat mengembalikan semula keyakinan rakyat dan juga pengundi.

“Kami berharap agar segala tindakan dan keputusan yang telah dan akan dilakukan oleh Datuk Seri Najib akan merungkai segala kecelaruan dan kebencian rakyat terhadap BN di kala kita berada di dalam situasi yang amat meruncing,” katanya.

Apa kerja Ketua Pemuda ni..! jom pecat..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Mungkin rancangannya memang bercuti, tetapi tak mahu Muhyiddin pemangku PM... lebih selamat untuk najib jika zahid yg jadi pemangku..

    BalasPadam
  2. Ada Najib kesah , semua bahgian memberi sokongan kapadanya .

    BalasPadam
  3. BOLEH MAMPOS kit-SIAL/gong eng DAPBANGKAI BABI!
    Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah DAPBANGKAI BABI-amat-SIAL!!

    OI si PENDATANG TERORIS-TERORIS amat-KEPARAT-ANTI Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! lu punyak otak PENGGANAS aaahh...., itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1!!

    Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhh??!

    Yg. si puak TERORIS-TERORIS si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO nak paksa YAB PM BUMIPUTERA ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal dan TUMBANGkan KERAJAAN kat NEGARA ISLAM kami ni - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM dan KERAJAAN kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

    PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

    BalasPadam
  4. JAHATnya si BANGANG-BANGANG ni! PI MAMPOS BARUA-BARUA Pengkhianat-pengkhianat MUDA-BIADAP PU ni!

    Apahal ni pula - DASYATnya?!! Lihat di - http://www.malaysia-today.net/tmj-a-drowning-man-will-try-to-reach-and-hold-on-to-anything-even-faeces/ , TMJ: A Drowning Man Will Try To Reach And Hold On To Anything, Even ‘Faeces’, July 29, 2015, by admin-s: dan di http://www.malaysia-today.net/johor-crown-prince-posts-cryptic-message-on-facebook/, Johor Crown prince posts cryptic message on Facebook, July 29, 2015!

    Ingat tak kisah bekas ASKAR kita, Prebet Adam yg. sungguh malang itu dan sekarang hidup MEREMPAT - lihat di https://www.facebook.com/kamalhisham.jaafar/posts/557888294318182?! Jadi baik RAKYAT Johor pikiaq betul-betul dgn. MATANG!!

    Puak PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI si EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 sekarang tengah nak bangkitkan sentimen keNEGERIan untuk MEMECAHBELAHkan BANGSA Bumiputera Islam/Melayu serta UMNO; terutamanya di Johor (yg. malangnya ada pemimpin-pemimpin tak SEDAQ DIRI/amat-BIADAP/BONGKAK-PEMUJA BUDAYA LUCAH OMPUTIH - dipengaruhi SingaPORK) dan Kedah, sbg. KUBU kuat keturunan PENGKHIANAT tu disyaki nak MENGUASAI UMNO dan K'jaan melalui Kedah! Mcm. Kedah tu bapak dia punya! Bukan main lagi di majlis harijadi bapa dia baru-baru ini, dia dikelilingi si puak-omputih-KEPARAT berkostum termasuk dgn. pakaian-ala-puak SYAITAN, serta TAUKEH-TAUKEH PENJILAT dia!

    Skrg. MPKNLIBERAL kembali menunjukkan TARINGnya di bawah penyeliaan si DALANG-DUA-MUKA-KURAP itu dan puaknya yg. nak EKSPLOITASI isu LYat itu - yg. tujuan sebenaq depa promosi akta ’harmoni‘-JAHANAM tu, disyaki utk. MENGHAPUSkan HAK dan IDENTITI BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. SATU identiti `BANGSA` Malaysia - legasi si KAPIRDAJAL PENJAJAH British/Zionis-KEPARAT Malayan Union (lihat di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/pembentukan-persekutuan-tanah-melayu-1948.html , Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu 1948)! Maka sebab itu identiti 'bangsa' Johor ini juga sebenaqnya adalah juga LEGASI Malayan Union-DAJAL itu; yg. boleh mengHAPUSkan hak dan identiti BANGSA Bumiputera Islam/Melayu secara keseluruhannya, dan memecahkan UMNO melalui mempuak-puakkan UMNO melalui sentimen keNEGERIan yg. MELAMPAU!

    Si PENDATANG KAPIRDAJAL TERRORIS-TERRORIS DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, juga sedg. menggunakan strategi sentimen keNEGERIan MELAMPAU ini utk. MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  5. Video skandal najib..
    Aku sarankan PDRM tahan dulu Moheden.. amik statement dn kasi dia puas2 cerita ape yg terbuku dlm hati die.. lum puas lg die.. dpn media tnjuk 'sabar'.. cool.. blakang mcm dragon..
    klu xckup mase kasi die tido lokap reman 5 hari..

    klu stakat ckp kt umah.. laku ke? report balai la... balik Johor cari balai daerah asal die yg rase ok sket , then buat report laah.. apesal penakut sgt?

    Istana Johor & Tun Mamak kn ader.. ape nk risau Muhyiddin oii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu tangkap TSMY jadi saksi
      masuk court caj DSN & DSR..
      jom kita tengok sapa yang kenaaa...mueheheheh

      Padam
    2. batu api.....

      Padam
    3. dah kayo pun tak cukup lagi....redha la sangat......phuiiiiiii......

      Padam
  6. alaahhh dulu waktu madey buang org tu buang org ni, bukan semua org umno sokong dia pun....tapi akhirnya berjaya jugak....

    madey dulu lagi dasat.....apa yg najib buat ni baru 10% jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. cakap lebey.....isa jawapnya.......

      Padam
    2. Bukan isa jer....osa lagi....no such thing as whistle blower...

      Padam