Rabu, 5 Disember 2018

Mangkuk Ayun..!


Ikut ko la labu..!

Mangkuk ayun ni ke kanan pun dia kenyang, ke kiri pun dia senang..!

Lu Fikir La Sendiri..!

10 ulasan:

  1. Dia adalah species "PUKIMAK MAN"..

    BalasPadam
  2. Kesian...tak pasal pasal mangkuk jadi sasaran angkara manusia yang hanya memilih untuk perut sendiri! Mangkuk tak bersalah tapi terlibat dinamakan...adil kah itu?

    Satu lagi...Ambrin Buang pulak dah 'PUSING' kata Audit Report yang di pecah-tembelang kan Madinah tuh hanya 'DRAFT'? Yang nih nak kata apa pulak? Kuali, botol, senduk hanya kerana nak selamatkan tengkok sendiri! Benda AG Report nih bukan boleh dibuat 'main main'...kalau DRAFT semesti nya PERKATAAN DRAFT tuh mesti melekat di preamble atau di muka surat depan...kalau tidak kenapa mesti dikeluarkan 'ARAHAN' perlu di HAPUSKAN AG REPORT yang dikatakan DRAFT?

    Masih lagi nak bodohkan rakyat kah???

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama 10:15PG Tengok bahasa tunggang langgang pun dah kenal RBA

    BalasPadam
  4. Megat Alang Sengketa5 Disember 2018 12:58 PTG

    Satu keputusan yg amat rasional.Sudah terang ,buat apa lagi nak bersuluh. Duduk rumah layan cerita "COMBAT" lagi baik....Hehehekikikihahahakahkahkah

    BalasPadam
  5. Kahkahkah...RBA gak kena. Yg dok berhimpun sama dgn penyangak2 tabung melayu islam tu buat apa?. Harap PAS bila berhimpun nnt naikkan sekali banner kutuk penyamun tabung haji, mara, felda dan pengkhianat2 amanah melayu islam yg telah menjarah hasil dan harta melayu islam utk kepentingan peribadi. tapi jgn sentuh 1 mdb sbb takan nak gigit tangan org yg memberi kan kan kan...

    BalasPadam
  6. Yg kerajaan sekarang tengah jual aset negara tak pula ko bising.. Habis harta negara kena jual, itu bukan PENYAMUN kh? Kahkahkah.. Dah lh rakyat tak di bantu.. Habis bantuan nak di hapuskan.. Itu baru benar2 penyamun.. Cuma cai2 tomato xde otak jer sanggup sokong kerajaan penyamun.. Kahkahkah

    BalasPadam
  7. Itu Lato' haa...Itu suma Melayu ataih haaa..Semua saya punya kawan maaa...Tarak paduli sama lu punya agama ka bangsa kaa...Ini suma haa..kita oolang boleh bili bila2 masa suka...Ha..ha..Cari makan ma..

    BalasPadam
  8. Yg dah terjual, hilang, lesap xde plak korang bising?. Bising la benda dah nyata...susah bila otak dah tepu. Yg nak berhimpun tu, geng2 yg berderet kes pecah amanah, songlap harta melayu islam, boleh plak korang berpadu tenaga...kahkahkah...kalau betul kerajaan sekarang jual aset negara, maka bantah tapi bantah sekali yg dah terjual, hilang, lesap....kalau x, maka himpunan ni lebeh kepada kepentingan politik masing2. dah balik balik...gi baca buku cara2 nak masak maggi...balik balik

    BalasPadam