Selasa, 4 Disember 2018

Paria Dah Beri Keterangan..!


Baru siasat..! tindakan belum..!

Menteri di Jabatan Perdana Menteri P Waytha Moorthy hadir di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman malam ini berhubung kenyataannya yang didakwa berunsur hasutan dan perkauman.

Beliau yang tiba pada jam 8.05 malam tadi, dilaporkan memberi keterangan di bawah Kanun Keseksaan dan Akta Hasutan 1948 berikutan kenyataannya dalam insiden rusuhan Kuil Sri Maha Mariamman, Isnin lalu.

AG Paria akan ambil tindakan ke?

Lu Fikir La Sendiri..!


5 ulasan:

  1. aku tunggu paria kutty pulak ditahan
    skandal berasap

    BalasPadam
    Balasan
    1. PI MAMPOS lu si PENJAJAH2/PENGGANAS2 PAR*A PN/waythamoorti - dr. TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kami ni!!

      Dan skrg. si PENGGANAS hindrafHOMO, waythamoortiBANGKAI BABI - berPURA2 pula mengKRITIK PENGGANAS HINDU, Arjun ni, supaya PENGGANAS2 Tamil Eelam Sri Lanka ni dan hindrafHOMO dpt. terus BEBAS mengganas, apabila setiap KUIL2 HINDU HARAM (yg. MEROMPAK sewenangnya tanah2 pusaka TANAH MELAYU kita ni - ada 300, 000 KUIL2 HINDU HARAM dan SAH, sdgkan hanya ada 30, 000 MASJID2/SURAU2 kat seluruh negara), diROBOHkan, bahkan diHADIAHkan pula oleh yiddin-madey PAR*A/DAPbangkai ANJING HOMO JIJIK Zionis (yg. dah mengANJINGkan KD* tu), KERAKYATAN pd. 4000 PENJAJAH2 dr. INDIA baru2 ni (ini blm. termsk. BERIBU lagi ANAK BERANAK depa dr. INDIA dan SRI LANKA – sbb. puak PENGGANAS PAR*A HINDU Tamil Eelam Sri Lanka mmg. gunakan PASSPORT PALSU India), yg. akan MERESAP msk. ATM/APM/PDRM/JPA kita!!! JIJIK dan LICIK betul PENIPUAN dan JENAYAH TERORISMA ni!!

      Lihat di - https://cungkil.wordpress.com/2018/12/03/bagaikan-badot-apabila-waytha-moorthy-marah-pemimpin-parti-hindu-india/

      (Tok Terkedu)

      Padam
    2. Lihat lagi betapa BAHAYAnya si BANGKAI ANJING PENGGANAS Hindu Arjun ni - yg. MENYOKONG puak PENGGANAS HINDU TAMIL EELAM, utk. MEMECAHkan SRI LANKA, BANGLADESH dan NEPAL, sdg. MENGHASUT ke arah GENOSID (pembunuhan beramai2 amat GANAS dan KEJAM - mcm. terhdp. 5000
      Bumiputera ISLAM India di GUJARAT dlm. thn. 2002), ke atas umat ISLAM/MELAYU kita!!

      Lihat di –

      1. https://www.indiatoday.in/india/story/arjun-sampath-hindu-makkal-katchi-hindu-terrorism-ayudha-puja-346242-2016-10-13 ; dan

      2. di - https://www.dnaindia.com/india/report-eelam-fight-gets-a-religious-twist-1050257

      (Tok Terkedu)

      Padam
  2. Kepala bapak kau! Kedu

    BalasPadam
  3. Harap PDRM siasat jugak individu bernama ELANGOVAN ANNAMALAI seorang aktivitis NGO merangkap ajk kuil sealfield dimana pada awal pagi kejadian hari isnin telah mengeluarkan kata-kata berupa hasutan seperti menjerit Melayu serang kuil, pemakan lembu masuk kuil dan sebagainya. Boleh lihat dan dengar sendiri dalam live FB dia, elangovan annamalai.

    BalasPadam