Jumaat, 25 Jun 2010

Anwar Dah Jadi Firaun!!!


Anwar Ibrahim gagal dalam rayuannya
25/06/2010 12:07pm

PUTRAJAYA 25 Jun - Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal dalam rayuannya di Mahkamah Rayuan untuk mendapatkan kenyataan bersumpah Mohd. Saiful Bukhari Azlan dalam perbicaraan kes liwatnya. - Utusan

Anwar sudah jauh sesat sebenarnya! kalau mengikut sejarah dunia, anwar ni boleh lah di golongkan dengan hitler, musollini, stalin malah lebih jauh dari itu Firauan.

Sebab? sebab mereka ini semua sudah tenggelam dengan cita cita jahat mereka. Mereka tidak akan pernah memikirkan akan kesan atas apa yang mereka lakukan. bagi mereka segala hajat dan kehendak tiada batasan mereka tercapai.

Anwar sudah jauh sesat dan menyimpang, awalnya syaitan mungkin hanya menunjuk arah dan tujuan tetapi kini syaitan pula yang diarah untuk melaksana misi jahatnya!

Anwar sudah tidak rasional! atau bahasa yang lebih mudah ialah GILA! Bagi Anwar dia lah satu satunya pemimpin yang mampu dan layak memerintah Malaysia! Bagi Anwar dia PM diwaktu ini. Bagi Anwar kuasa sudah benar benar berada didalam genggaman nya!

Hakikat bahawa beliau kotor, penjenayah, peliwat, pengkhianat, zalim dan yang sewaktu dengannya bukan halangan baginya, Bagi Anwar Itu semua hanya helah untuk membunuh imej nya. Bagi Anwar rakyat sudah berpihak kepadanya! sebarang isu moral dan lain lain bukan ukuran dan perkiraan penting untuk menggapai kuasa!

Anwar akan terus bermain gila! merancang dan bertindak secara gila dan akhirnya GILA yang KEKAL akan terus subur dan hidup didalam dirinya... Gila Anwar! Anwar Gila!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Salam Putra,

    Lama betul kes ini tertangguh, semuga segala kebenaran akan terbongkar juga akhirnya.

    Ada manusia fikir mereka boleh lari dari Mahkamah dunia dengan barisan peguam bela yang handal dan ternama tetapi mereka LUPA, malaikat di kiri kanan bahu masing-masing....malaikat yang sentiasa mecatat setiap kebaikan dan kemungkaran.

    Kesian pada Saiful, lama menunggu keADILan buat dirinya..Lagi cepat kes ini selesai lagi baik buat semua. WaAllahuALam.

    BalasPadam
  2. SEMUA NYA SALAH MANTAN PM KITA YANG KUAT ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ CAKAP ANUAR DI DENGARI.. CAKAP MENANTU IKUTI..AKHIR MALAYSIA HANCUR KERANA KITA AHSYIK BERPOLITIK...TAHNIAH PAK LAH.. KERANA MUA SEMUA INI BERLAKU...TAHNIAH KJ..KERANA SUDI MENGANTAR PASPORT KERUMAH PERTUALANG INI...INILAH DIA SIKPA BEBALISMA..

    BalasPadam