Selasa, 24 Jun 2014

Innanillah..! Anwar Aljub Kena AIDS..!


Kalau Anwar Aljub nak mati pun biar la mati bermaruah..! Ingatan kepada kita semua…!

Jauhi seks bebas..! Jauhi seks tak waras..!


Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Apakah betul dengan berita ini? Dijauhi olih ALLAH hendaknya dari bala yang akan menimpa Hamba ALLAH yang telah banyak membuat silap kepada agama dan bangsanya ini.

    BalasPadam
  2. Kalau benarlah berita ini maka ianya jadi pengajaran bahawa ALLAH SWT itu maha agung. Agaknya nak buat apa dengan duit yang berbillion tu? Dan inilah masa yang diberikan oleh ALLAH SWT kesempatan membetulkan segala ketelanjuran dan memohon maaf dan bertaubat.

    BalasPadam
  3. ...ada lagi yg nak kena saman ni.......?

    BalasPadam
    Balasan
    1. DSAI takkan berani saman sebab dia sediri mengaku yg dia kena suntik dengan HIV oleh kerajaan.
      Ke dia nak nafikan semua tu dan mengaku dia menipu rakyat Mas selama ini?
      Sifat DSAI adlh takut pd mereka yg pegang byk rahsia peribadi dia, salah seorangnya adalah Yuktes.

      Padam
    2. Dia x berani saman..!! syg otak geliga tp x bergeliga
      Dosa memfitnah lebih azab.. Apa lg mengaku negara islam tp tolak hukum islam pla.. Melayu islam p berjuang dkt syria n iraq d jerit2 penganas.. Bg lesen tuk buka casino.. Sape nk d pertanggungjawabkn tu..???

      Padam
  4. yg punya blog nie tak kena skali







    yang punya blog nie tak kena AIDS skali ke??!!.....seronok betul kau yee!!!.....



    BalasPadam
  5. Aku memang syak ramai si pemimpin Islam/Melayu serta keluarga terutamanya anak-anak muda serta saudara-mara mereka dah di 'BLACKMAIL' - kerana diPERANGKAP dgn. rasuah, gambar-gambar LUCAH termasuk dgn. GRO/Pelacur/puak SODOM atau diHASUT oleh ejen yg. MENYAMAQ sbg. Islam termasuk berkahwin dgn. pemimpin Islam/Melayu! Terutamanya apabila mereka dimabukkan dgn. alkohol atau diperangkap dgn. dadah - lalu MUSUH ISLAM akan gunakan MO PERANGKAP ini, yg. adalah MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka. Spt. juga empayar ZIONIS Jerman-Rothschild plg. DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS – bagaimana keluarga mereka memerangkap Raja-Raja Kristian serta pemimipin politik penting Eropah dgn, hutang, kejatuhan akhlak dan perkahwinan – lihat di di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html ,Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam!

    Aku cadangkan KDN bantu sesiapa pemimpin Islam /Melayu yg. dah di Blackmail; maknanya repot tentang Blackmail dibuat di KDN, bukan bawah polis (di mana repot polis boleh terdedah kat awam) - dgn. menangkap DALANG yg. Blackmail tu di bawah undg-undg TERORISMA. Dan KDN juga mesti menghalang gambar-gambar atau cerita mangsa Blackmail didedahkan demi keselamatan awam dan negara.

    Umat Islam adalah jenis pemaaf - dan kalau si mangsa BERTAUBAT, Insya-ALLAH akan dimaafkan.

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  6. Anwar memang sakit bukan tak sehat. Jalan naik tangga kena pimpin. Semua terjadi kehendak Allah swt

    BalasPadam
  7. subhanallah taubat lorh kami selagi kamu di beri mulut untuk berkata2 mata untuk melihat dan tangan jgn sampai nanti Allah menarik balik..gunakan lorh angota yang di pinjamkan untuk bakalan hari pemalsan dan akhirat nnti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua makhluk akan mati....tapi jika dia mampus dulu...aku pun tak rugi apa2

      Padam
  8. Yezzzzzz
    moga bumi Malaysia aman & makmur. Amin...

    BalasPadam