Khamis, 5 Jun 2014

Kurang Ajar..!


Biadap dan cuna komunis memang tidak boleh dipisahkan…!

Setelah binatang ni dan keluarganya kenyang sehingga 7 keturunan dengan Pangkor IPP, perumahan kos rendah, Sentul Raya, ERL, Bistari Net untuk seluruh sekolah didalam negara, tanah KTM, hospital nucleus 10 buah dan banyak lagi mereka cekik maka kenyataan kurang ajar dan tidak mengenang budi dilemparkan kepada kita orang Melayu..!

Kalau Najib tak terasa kita yang bernama Melayu ni pasti terasa dengan penghinaan cina kolop ni..! dasar bangsat..!

Siapa yang dia kowtow? Apa yang dia kowtow? dia rasuah siapa? siapa pulak yang terima rasuah? minta SPRM siasat..! sebab kita pun nak tahu jugak melayu mana yang menjunjung anjing ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. marah boleh tapi jangan terlebih, tak baik untuk kesihatan. ytl berniaga, jadi kroni menteri kewangan yang dulu ker sapa ker, sekarang dah kaya, ikut suka dialah. biasalah macam tu. bukan cina aja, melayu pun sama. tak caya tengoklah yammy. baru kaya sikit tapi dah lupa diri.

    BalasPadam
  2. yg bodohnya pemimpin UMNO.. berkali2 kena kencing dgn Cina pun masih tak serik.. masih jilat.. masih nak tawar jawatan besar2 menteri2.. wpun mereka tak pandang pun UMNO. Bila cina bg undi sikit separuh negeri mau bagi taukeh Cina.. spt YTL ni.
    Ada hikmah Cina benci UMNO.. itupun UMNO tk sedar diri.. dgn wang dan kuasa maish mabuk dgn Cina.

    So jgn salahkan YTL sbb mereka mmg kiasu dan itulah perjuangan mereka. Yg celaka dan khianat ialah UMNO. DPt undi cina sikit PM pun sanggup tunduk kepala ke lantai sekolah Cina. Pukul gendang.. tak sedar ke itu kebodohan dan kehinaan?

    BalasPadam
  3. aik bro.. takkan tak tahu dia partner siapa??? dia partner dengna orang melayu tak boleh lawan punya... sebab partner dia tu sebahagian dari bangsa dan adat orang melayu... gi la tgk kat blog big dog tuh

    BalasPadam
  4. tebing tinggi5 Jun 2014 4:48 PTG

    cINA NI TAK KURANG AJAR , Melayu yang tak belajar.

    BalasPadam