Rabu, 25 Jun 2014

Anjing Putrajaya Menyalak..!!!


Siapa yang jadi anjing peliharaan kapir didalam Putrajaya ni? Idris Jalang? Joseph Kurap? atau siapa lagi?

Dah elok elok keputuan Mahkamah, apa pasal pulak keluar kenyataan…


Kenyataan yang dikeluarkan oleh kerajaan itu menyebut bahawa keputusan itu hanya terpakai untuk majalah Herald saja, tetapi penganut agama Kristian masih boleh menggunakan kalimah Allah di gereja-gereja. Diulang, penganut agama Kristian masih boleh menggunakan kalimah Allah di gereja-gereja.


Menurut kenyataan itu, kerajaan menghormati keputusan mahkamah itu dan meminta semua pihak mematuhinya, namun penghakiman itu hanya terpakai untuk majalah Herald saja.

Apa yang sebok sangat Putrajaya nak keluarkan kenyataan ni? Kalau pun nak jaga hati kristian di Sabah dan Sarawak tak perlu buat kenyataan diatas ni kerana di Sabah dan Sarawak ianya tidak pernah menjadi isu pun..!

Yang menjadi isu di sini..! di Semenanjung..! di Selangor..! Apa yang Putrajaya nak komen? Kenyataan Putrajaya ni hanya menyebabkan puak sesat dan penyesat umat Islam disini semakin bongkak dan mentertawakan Umat Islam..!

Anjing mana yang menyalak ni..! siapa pulak tokey anjing ni…!

LU Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. cilaka...sekali lagi....cilaka arr menatang yg kuar kenyataan 2...

    BalasPadam
  2. Kristian ni bukannya beria-ia nak guna kalimah allah tapi cuma nak menyakat org islam n melayu n umno je..bior lerr..jgn dilayan dan jgn bagi publisiti sgt..lama2 lemau le dia..jadi biskut lemau..

    BalasPadam
  3. jangan tuduh sebarang tuduh, anjing pun ada yang Islam......

    BalasPadam
  4. Melawan penghakiman. Libas je macam Brazil !

    BalasPadam
  5. Nak sebut kalimah allah pun susah.. allah jadi Oloh...ada hati nak guna nama tuhan kami...carilah nama lain Vishnu ke ,Siva ke , Gautama ke.....Kenapa tuhan ko cuma ada satu anak aje..tak tambah anak lagi ke...jesus dah tebus semua dosa orang Kristian 1800 tahun lampau. Kalau ada adik beradik lain kan boleh tebus dosa zaman sekarang.Terlampau banyak dosa org Kristian sebab tak ikut ajaran Jesus...Arak dan babi dilarang pun ko tibai juga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam