Rabu, 26 Disember 2018

Lembu Bangang Ni Memang Bodoh Dari Dulu, Kini & Selamanya...!


Mangkuk ni dakwa dirinya Presiden Jaringan Melayu Malaysia..! Walhal orang di Ampang dan Bukit Antarabnagsa cukup kenal dengan mangkuk yang memang hidup kerana mengambil kesempatan dalam kesempitan orang lain. Entah bila dan dimana JMM ni mesyuarat Agung dan berapa ahlinya?

Jaring untuk diri sendiri ada laa..!

Bila jaring dah bocor sebab 'tuhan' politik dia yang selama ini memberikan dedak hilang kuasa dan di dakwa maka tetiba guna perhimpunan orang lain lalu mengeluarkan kenyataan bodoh sebegini..!
Presiden Jaringan Melayu Malaysia Azwanddin Hamzah mengugut untuk menyerang Balai Polis Klang sekiranya pihak yang menyebabkan rusuhan berhampiran Kuil Seafield Sri Maha Mariamman tidak ditangkap.
"Amaran saya kepada mereka, segara tangkap pemaju, tangkap peguam (yag mewakili pemaju), jika tidak, kita akan serang Balai Polis Klang," katanya pada himpunan di Dataran Seni Klang hari ini.
Hakikatnya...
Presiden Gerakan Rakyat Malaysia (Geras) Abu Bakar Mohamed mengecam Presiden Jaringan Melayu Malaysia Azwanddin Hamzah yang membuat ucapan provokasi pada himpunan di Klang hari ini.
Azwanddin juga mengugut menyerang Balai Polis Klangsekiranya pihak berkuasa tidak menangkap pihak yang menjadi "penyebab" kepada rusuhan di Kuil Seafield Sri Maha Mariamman, Subang Jaya 25 dan 26 Nov lalu.
Diminta mengulas perkara itu, Abu Bakar berkata, beliau tidak bersetuju dengan ucapan Azwanddin.
Ni semua sampah yang menyebabkan kebencian rakyat kepada UMNO dan BN membuak buak sebelem PRU yang lalu. Jenis seperti mangkuk ni, Jamal Jamban dan Lokman Adam kalau dibiarkan terus rapat akan hanya menambah busuk dan benci rakyat kepada UMNO/BN.
Pemimpin UMNO/BN perlu menjauhi makhluk perosak seperti ni. Jenis ni hanya menangguk di air keruh..! Jangan dibiayai segala urusan mereka. Mereka tiada kekuatan langsung pun. Cukup la..!
Nak serang balai? nak ajak Melayu bertempur dengan Melayu? Yang tepuk tangan siapa? APa punya haramjadah mangkuk ni?

Yang nak diajar ni Peguam Negara..! Kenapa AG sehinga kini masih belum lagi menukar seksyen dari 307 kepada 302? Kenapa masih tak keluarkan arahan dan kuasa menangkap kepada PDRM?

Itu yang mangkuk ni kena faham..! 
Jika AG Bangsat..tak perlu la ajak Melayu yang tak faham turut jadi mangsa bangsat..!

Faham tak bangsat? Siapa???
Lu Fikir La Sendiri..!

13 ulasan:

  1. Maksud serang balai bukan berperang.. Tapi serang untuk dapat kan penjelasan dan report

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahai apalah bangang sungguh komen 925 atas ni.

      Padam
    2. SETUJU SANGAT DGN KOMEN ANON 9.25 TU.. BRAVO!

      Padam

    3. 1247 sokong 925 - sokong diri sendiri atas nama Tanpa Nama ke?

      Aku sokong 928, pakai nama Alli, lain computer IP numbers. PMerdeka boleh sahkan lain IP Nos = lain orang tuh.

      Padam
  2. nak harap BERSATU...sibuk nak jaga syarikat anak beranak je!!!

    Nak harap putra merdeka....hahahahahahahahahahahahahaha

    Putra merdeka pikir la diri sendiri..

    BalasPadam
    Balasan

    1. Kalau PMerdeka memerintah, teruk ler korang penjilat Najib.

      Kemajuan negara tak terhingga, korang tak terkira, Najib kena 20 tahun, Zahid 25 tahun sehingga kecut bola korang Umno nak curi duit atau rasuah.

      Padam
  3. Jk kenyataan nak serang balai polis dibuat semasa najib bn berkuasa dan tambah lg dibuat oleh penyokong pembangkang, dalam sekelip mata saja mamat tu akan kena cekup. Nampak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. TAK NAMPAK PUN.. KAH KAH KIH KIH KROHH!!

      Padam
  4. Akaun dah kena beku. Melalak la apa pun tak boleh buat apa dah. Kah kah kah padan dengan muka dia. Low class punye melayu.

    BalasPadam
    Balasan

    1. Bukan low class - tarak class langsung, tak masuk buku pun

      Padam
  5. Sepatut nya - dan aku syorkan kpd Polis - si Mamat itu di tangkap kerana menghasut bila mengata, "mengugut untuk menyerang Balai Polis Klang sekiranya pihak yang menyebabkan rusuhan berhampiran Kuil Seafield Sri Maha Mariamman tidak ditangkap."

    Mengugut = mengancam = threaten. Kurang ajar dari segar adab, menghasut dan subversif dari segi undang2 bila berbuat begitu.

    Dia boleh jugak di anggap menghalang, menghindar atau mengacau Polis menjalankan kerja2 mereka. Polis ada "the big picture" dari segi taktik dan strategy bagi menangani insiden Seafield Estate itu.

    BalasPadam

  6. Bukan saja subversif, jugak mengganas atau "terroristic" bila binatang itu mengata, "Amaran saya kepada mereka, segara tangkap pemaju, tangkap peguam (yag mewakili pemaju), jika tidak, kita akan serang Balai Polis Klang," katanya pada himpunan di Dataran Seni Klang hari ini.

    KEPALA BAPAK DIA. Dia takda kuasa langsung, apatah lagi standng bagi mengeluarkan "Amaran", konon.

    Tambah lagi, dia mengekluarkan kata2 itu di hadapan khalayak ramai di Dataran Klang. Dia yang perlu di tangkap.

    Istilah "serang" itu amat serius. Ini bukan zaman pengganas kominis di mana mereka serang pihak berkuasa. Dia berbunyi kominis bila mahu menyerang.

    Jangan benarkan rakyat biasa atau sesiapa pun cakap dengan cara yang menyentuh ketenteraman negara.

    BalasPadam
  7. Sekurang2nya dia berani menyuarakan pembelaannya pada Mrlayu Islam...Hangpa semua sepatutnya sokong dia...bukan kutuk dia ..SBB dia sdg mcuba membela nasib kaum Melayu Islam spt hangpa semua..Paham...?

    BalasPadam