Jumaat, 16 Disember 2011

Alamak..! Nik Najis Buat Tok Pa Demam...


Seramai enam juta orang pelancong dalam dan luar negara bakal mengunjungi Kelantan sempena Tahun Melawat Kelantan 2012 (TMK@12) tahun hadapan.

Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, berkata sasaran itu dibuat berdasarkan peningkatan pelancong yang begitu mendadak tahun ini seramai 5.3 juta orang sehingga Oktober tahun ini.

Itu kerana Tok Pa dan barisan pemimpin Kerajaan Barisan Nasional meletakkan Kelantan sama dengan negeri negeri yang lain dalam negara! Setiap peluang pelaburan dan usaha menarik pelancong dipikul sama tanpa mengira negeri serendah sekebun bunga yang kaya dengan bahan sejarah dan budaya ini tidak tertinggal!

Jauh sekali nak cabul mulut kata Kelantan tak selamat! Kelantan kadar HIV tinggi! Kelantan itu! Kelantan ini macam mulut longkang guan eng!!!

Tapi usaha kerajaan negeri jugak tidak kita lupakan...!!! sekurang kurang jasa nik najis yang memerintah lebih 20 tahun itu akan meninggalkan sejarah dalam kenangan setiap warga dan pelancong yang datang ke Kelantan..!

Contohnya... patung budha terbesar, tertinggi, terbaring dan yang bakal dibuat ialah tertonggeng!!! boleh baca di sini selain hanya SEBIJIK (1) ajer masjid yang mampu dibina...!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan