Sabtu, 31 Disember 2011

Tiada Kebenaran Bagi Anwar Aljuburi..!


Walaupun Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) mengumumkan pindaan peraturan bagi mewajibkan penggunaan dakwat kekal namun Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan ia bukan jaminan pilihan raya negara akan dijalankan dengan bebas dan bersih.

Ini kerana menurut Anwar, Ahli Parlimen Permatang Pauh, masih terdapat banyak perkara yang perlu dilaksanakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Apa jua perkara tidak akan mendatangkan kepuasan kepada Peliwat Malang ni! Kebenaran telah lama mati didalam hati, jiwa dan perasaannya! Yang tinggal hanya nafsu serakah untuk mendapatkan kuasa dan terus menyemai noda dan dosa!

Hanya Maut yang akan menyedarkan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ni...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Nak ulang tayang era reformasi le tu dulu rakyat keliru dan ditipu tiap-tiap minggu ada acara tak resmi di jalanan...9.1.2012 aku jamin tak kan kecoh ape pun hari tu dan aku jamin lagi gerenti tiada acara tak rasmi tiap tiap minggu dijalanan....Pada Anwar selamat jalan romeo lu mampos kali ni....semua tipu muslihat dah tak laku...Nak tengok tukar tiub guling2 di jalanan

    BalasPadam