Sabtu, 31 Disember 2011

Apa Hal Lagi Lajim???


Apa lagi yang tak kena? Apa lagi yang Lajim ni tak puas hati? Apa lepas ni Lajim nak melompat ke lobang tandas macam dalam gambar tu?

Kalau takut tak dicalonkan pun tak payah la sampai nak ugut ugut? Kenapa sekarang baru ada cerita nak gerakkan parti baru? Kenapa sekarang baru bercakap tentang hak rakyat Sabah? Apa yang kerajaan BN tak adil sama hak peribumi Sabah?

Kalau bergaduh dengan Musa pun jangan la hingga mencetuskan ombak tsunami yang mampu mengegarkan keutuhan UMNO dan BN Sabah...! Kenapa sekarang pulak dah berjinak jinak naik pentas PKR berceramah dengan John Ghani dan pemimpin pembangkang yang lain?

Selama ni apa yang Lajim tak dapat? Jawatan Timbalan Menteri di Pusat, MT, bekas Timbalan Ketua Menteri, Ketua Bahagian dan Ahli Parlimen Beaufort...semuanya Lajim dah rasa..!

Takde ke rasa dihati perut akan kasihan belas kepada parti dan kerajaan serta pimpinan YAB DS Najib didalam menghadapi gelora pembangkang yang semakin biadap kini? Apakah perjuangan Lajim selama ini hanya bertuhankan tembolok dan kepentingan diri?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: