Sabtu, 31 Disember 2011

Jinggay 13 Terpaksa Melancap Sesama Sendiri..!


Ingat lagi apa kata si Jinggay 13 ekor ni..

Gerakan anti-rasuah Parti Keadilan Rakyat (PKR), Jingga 13 hari ini akan meminta Yang di-Pertuan Agong memecat Datuk Seri Jamil Khir Baharom dari pentadbiran negara sekiranya menteri yang bertanggungjawab dalam hal ehwal Islam itu tidak meminta maaf berhubung dakwaan penyalahgunaan wang zakat.

Hari ini, Menteri Agama di JPM Dato Jamil Khir berkata..

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom hari ini menegaskan laporan mendakwa beliau terbabit penyelewengan wang zakat adalah tidak benar.

Beliau berkata wang yang digunakan bagi pembayaran kos guaman beliau dalam kes tuntutan qazaf Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim bukannya daripada wang zakat Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) tetapi dana khas yang disalurkan kerajaan untuk pembayaran yuran guaman.

"Setiap tahun kerajaan bagi bajet kepada MAIWP dan tahun ini RM700,000 diperuntukkan untuk tujuan pembayaran contohnya kes perebutan jenazah, kes libatkan saudara baru, isu murtad yang dibawa ke mahkamah, kita pakai duit ini lah," katanya kepada pemberita di Sepang hari ini.

Bodoh punya Jinggay13 ekor ni! ini semua konon nak jadi hero Peliwat Malang Anwar! konon nak cekik seberapa banyak duit yang Anwar nak salurkan dalam usaha mempertahan chief setan tu..walhal jelas menampakkan kebodohan dan kedunguan mereka!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan