Jumaat, 23 Disember 2011

Zaid Ibrahim Mabuk Lagi..!















Presiden parti KITA, Datuk Zaid Ibrahim hari ini mendedahkan butiran pembelian enam kapal peronda tentera oleh kerajaan – didakwa dibuat melalui orang tengah yang mengaut jutaan ringgit daripada urusniaga tersebut.

Zaid yang enggan mendedahkan sumber maklumat itu mendakwa, firma perunding itu menerima bayaran dalam matawang euro melalui akaun di Singapura daripada 2010 hingga April 2011.

Zaid...Zaid..! tak habis habis mabuk! Fitnah ni kan memang makanan puak puak Iblis ni.

Pertamanya dia tak nak dedahkan dokumen tu...! kalau betullah dakwaan kaki mabuk ni siap dengan dokumen! rasanya tak cukup tanah dia jaja cerita tu!!! dedah la kalau betul!

Tapi rasanya kena jawab bodoh la bagi fitnah bodoh ni..rasanya pemabuk tegar ni tak pernah beli kereta malah tak ambik tahu pun susah senang rakyat yang menjadi agen atau jurujual pelbagai barangan! beli kereta pun Bank Negara bagi % kepada agen yang dilantik untuk mendapat imbuhan! begitu jugak la dengan barangan yang lain...!!! jadi tak mustahil kalau ada agen yang menjual kapal peronda!

Jadi perniagaan dan pekerjaan tu halal! tapi jenis melayu bangsat macam Zaid ni mana ada hati perut untuk mengambil tahu susah senang hidup rakyat! Itu sebab dia tak boleh duduk dimana mana organisasi pun! Semua orang salah ! semua orang tak betul ! abis yang betul siapa?

Dia kaya raya dari kemakmuran yang dicipta oleh Kerajaan Barisan Nasional yang ditunjangi oleh UMNO selama ini...diangkat menjadi Senator! Dilantik Menjadi Menteri! Tak puas hati, gaduh mengkritik kepimpinan Perdana menteri! keluar UMNO! Lompat parti!!!

Masuk PKR! Kalah bertanding PRK Hulu Selangor! merajuk! nak bertanding Timbalan Presiden PKR lawan Azmin! Akhirnya tahu bahawa dia takkan boleh menang so keluar parti! Hidupkan parti KITA! 'bunuh' orang yang menubuhkan parti KITA dan akhirnya jadi Presiden KITA..!

Rupanya hidup cuma nak jadi Presiden parti jer...!!! Hidup nak diatas sahaja! itu sebab tak pernah jaga kawasan semasa menjadi wakil rakyat di Kota Bharu dulu...!!! Jenis bangsat macam ni hidup di dunia mana pun tetap akan bergaduh dan bersengketa dengan siapa jua termasuk la arak yang tak cukup untuk membuatkannya 'stim' seperti yang selalunya...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Apsal la korang ungkit dia mabok ..dia pon dah tobat nasuha.

    Udah lah tu..nanti kalau dia pressure pi mabok balik sapa nak tanggong dosa dia..!

    BalasPadam