Rabu, 21 Disember 2011

Anwar Masih Bernostalgia..


Anwar masih gagal menerima hakikat! atau Anwar memang sengaja menolak untuk menerima hakikat! Hakikat bahawa Anwar jauh tertinggal, tertolak ke belakang dengan siapa jua pesaing politiknya lebih lebih lagi YAB PM DS Najib yang kini menerajui tampuk kekuasaan di Putrajaya.

Anwar kini hanya bernafas melalui semangat masa lampau! hakikatnya zaman Anwar telah jauh meninggalkan landskap politik nasional kini... Itu sebab bagi Anwar yang sedang mengira hari untuk kembali ke penjara...apa jua mesti dilaklukan!

Retorik Anwar untuk melancarkan gerakan sebelum 9 Januari depan sebenarnya cukup mengecewakan Anwar.. Gerakan mahasiswa ternyata gagal! ia lebih gagal bila tindakan biadap anak ikannya menurunkan bendera PM di PWTC tempohari mengundang kutukan ramai pihak termasuk mereka yang berada diatas pagar! Hari ini perwakilan semua mahasiswa dan mahasiswi dari semua Universiti bangkit menyokong dan mendokong PM...tindakan yang menjadi backfire kepada Anwar khususnya...!

Semasa berucap di Gurun didepan pesilat pesilat Gayung, Anwar lebih kecewa apabila aksi semangat beliau tidak dibalas dengan pekikan dan laungan reformasi seperti yang diharapkannya.

2-3 hari ini Anwar terpaksa pula menggunakan anak ikannya si Rafizi untuk memalukan Tun M dengan menyebarkan dakyah dan fitnah biasanya..Tun M menjawab isu pinjaman tersebut secara panjang lebar di sini.

Tak ketinggalan pula Tun M mencabar Anwar untuk bersumpah...ini semua hanya menyebabkan Anwar semakin hilang telur tidak seperti mana ganas nya telur beliau semasa menggasak ganas china doll di dalam 'besi' haji hadi tu.

Isunya bukan soal pinjaman! soalnya ialah Anwar cuba mengheret Isu lapok! isu 'Teori Konspirasi' di mana keputusan mahkamah 9 Januari depan ini hanya satu lagi konspirasi sejak zaman Tun M lagi dakwanya. Anwar mahu menyegarkan rakyat dengan isu teori konspirasi 99 dahulu semasa dibawah pentadbiran Tun dan kini ianya masih lagi sebuah konspirasi dengan menarik Tun disaat saat akhir ini.

Ini games yang Anwar sedang bangkitkan..! Para pendemo jalanan telah diatur untuk menghuru harakan perkarangan Mahkamah kalau tak pun dibeberapa tempat di Kuala Lumpur 9 Januari nanti.

Perjuangan seorang gay tua! seorang Peliwat Malang! seorang yang hanya menunggu hari hari akhirnya disebuah tempat yang kita semua panggil PENJARA...!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. Segala musibah yang hadir keatas diri kamu wahai Anuar Ibrahim adalah balasan dari ALLAH diatas segala kemungkaran yang anda lakukan dimuka bumi ALLAH ini

    BalasPadam
  2. kah kahkah lagu menghitung hari akan ku tujukan pada bang non...pada bang non buat lah apa apa hasut lah rakyat keluar ramai2....tak ada maknanya kali ni....bang non bang non sudah sudah la tu.....tiada refomasi sbenarnya.....

    BalasPadam