Jumaat, 16 Disember 2011

Hakikat Sebuah Perjuangan...!


Selepas pernah berada di penjara selama enam tahun, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertekad akan terus berjuang demi keadilan tidak kisah bakal keputusan kes liwat, yang akan diumumkan 9 Januari depan. “Ia tidak berbeza, di penjara ataupun di luar, saya akan berjuang!!!

Perjuangan apa?

Perjuangan bagi melampiaskan nafsu serakah untuk menjadi Perdana Menteri badut yang bakal menyerahkan hak dan kedaulatan bangsa, agama dan negara ketangan orang asing!

Perjuangan untuk meruntuhkan kesucian agama Islam dengan meliberalkan segala tuntutannya!

Perjuangan untuk menjadikan bangsa sebagai hamba yang merempat ditanah airnya sendiri!

Perjuangan untuk membenarkan kuasa asing menakluki pegangan dan kekuasaan strategik bagi menjadikan negara ini sebuah lagi platform terbaik bagi zionist untuk menyerang dan membunuh umat Islam sejagat!!!

Perjuangan APA???

Lu fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Perjuangan untuk memecah belahkan lagi orang orang Melayu dan mengutuk APA SAHAJA yang dilakukan oleh Kerajaan Malaysia untuk rakyatnya sendiri. Perjuangan Menghasut rakyat membenci Pemimpin sendiri.

    Sepatutnya di penjaralah masa untuk mahasabah diri, menginsafi segala apa yang telah berlaku dan bersyukur masih diberi peluang oleh Allah swt untuk bertaubat dan memulakan hidup baru. BUKAN berdendam kesumat dengan sesiapa pun.

    INILah akibatnya jika tidak mahu mengakui dosa diri sendiri dan hanya menyalahkan orang lain. APA pun berlaku pada diri kita adalah kerana perbuatan kita juga. Janganlah salahkan sesiapa.

    BalasPadam