Selasa, 27 Disember 2011

Awas...! Lembu Sedang Dikumpulkan..!!!


Satu perhimpunan selama 16 jam akan diadakan oleh sekumpulan mahasiswa di hadapan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) bagi menuntut universiti itu menggugurkan tuduhan terhadap penuntutnya, Adam Adli Abdul Halim kerana menurunkan bendera yang mempunyai gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Ahmad Syukri Ab Razab yang dipetik dalam portal Malaysiakini sebagai berkata, perhimpunan itu akan bermula dari pukul 9 malam pada 31 Disember sehingga 1 petang keesokan hari.

Jelasnya, malam tersebut dinamakan sebagai 'Malam Talkin untuk AUKU' (Akta Universiti dan Kolej Universiti.

“Tindakan kita duduk (di situ) sebagai simbolik. Diadakan juga ucapan daripada pimpinan pelajar termasuk Adam sendiri," kata Ahmad Syukri.

Lembu beb...itu jer la yang dia boleh buat...!!! Lu fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Adakah ini yang dikata orang terpelajar...kah kah kah..kencing belum lurus lagi laa budak oiii..belajar laa dulu masa untuk belajar ni..jadi graduan belum tentu lagi udah nak nunjuk bijak..tetapi sebenarnya kalaian memang pelajar melayu yang BODOH DAN BANGANG ..sebab tu lah kalian sanggup menjadi barua dah kuli batak kepada nuar brahi..yang berjuang untuk kepentingan dirinya sendiri..sedar laa wahai bebudak oii ..mak bapak kalian suruh pergi sekolah dan belajar supaya menjadi anak yang berguna dan dapat membantu keluarga..tapi kesiannya kalian bukan menjadi saorang yang bijak tetapi menjadi lebih BODOHHHHH

    BalasPadam