Ahad, 18 Disember 2011

Ibubapa Mahasiswa Dalam & Luar Negara Mula Bimbangkan Pembangkang..!


Seorang pemuda Melayu yang mencetuskan kontroversi apabila beberapa keping gambar perkahwinannya dengan seorang lelaki warga asing tersebar di dalam sebuah laman web didakwa merupakan bekas pelajar tajaan Petronas.

Lebih mengejutkan, pemuda berusia lingkungan 20-an itu juga adalah tokoh pelajar cemerlang di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Seksyen 5, Wangsa Maju, Kuala Lumpur pada 2001.

Menurut maklumat yang disiarkan di beberapa blog hari ini, pemuda tersebut didakwa mendapat tajaan daripada Petronas untuk melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan di United Kingdom (UK).

Dia dihantar ke UK untuk membuat A Level sebelum mengikuti pengajian praklinikal di Universiti College Dublin (UCD) pada 2003.

Bagaimanapun, dia dilaporkan gagal menamatkan pengajiannya pada waktu ditetapkan.

Rata rata ibubapa yang mempunyai anak belajar diluar negara terutamanya risau dan gelisah dengan cerita budak kat atas tu..malah ibubapa yang anak mereka di menara gading dalam negara juga tak terlepas memikirkan nasib anak mereka jika tidak dipantau pergaulan dan percampuran mereka..

Cuba bayangkan nasib ibu dan bapa budak kat atas tu yang selama ini membesarkan nya dengan penuh kasih sayang hingga berjaya menjadi pelajar cemerlang dan mendapat biasiswa petronas lagi untuk belajar! tentu perasaan mereka hancur, luluh mengenangkan kelaku anak mereka itu! mana nak tutup muka berdepan dengan keluarga, saudara mara dan jiran tetangga!!!

Didalam negara pula, kalau ibubapa gagal memantau dan mengambil berat akan pergaulan dan percampuran anak mereka, takut nanti tetiba dengar cerita kat atas tu melanda atau tetiba sahaja jadi budak kurang ajar dan biadap yang merusuh dan berdemo hanya kerana asyik dan ghairah menjadi kuda tunggangan puak gay dan lesbian tu...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Gambar kat atas tu SEMPOI la !

    CHELAKO-CHELAKO-CHELAKO-NIK AJIS-CHELAKO-CHELAKO-CHELAKO !

    BalasPadam