Rabu, 28 Disember 2011

PAS Hancur! Benarkah Hassan Ali Telah Menemui Pintu Syurga?

Exco Hal Ehwal Agama Islam Kerajaan Selangor Datuk Dr Hasan Ali telahpun membuat pertemuan dengan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat semalam.

Dalam pertemuan tersebut, Harakahdaily melaporkan Hasan telah menarik balik kenyataannya mengkritik PAS berhubung isu negara berkebajikan dan meminta maaf kepada pimpinan PAS.

Pertemuan itu berlangsung di kediaman rasmi menteri besar Kelantan di JKR 10. Hadir sama ialah presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Timbalan Mursyidul Am, Datuk Dr Haron Din.

Media rasmi PAS itu memetik Nik Aziz sebagai berkata: "Saya melahirkan rasa syukur di atas rasa rendah diri Datuk Dr Hasan Ali yang bersedia memohon maaf serta menarik balik kenyataan negatifnya terhadap parti sebelum ini.

"Bukan mudah bagi orang yang melakukan kesalahan serta mengakuinya dan memohon maaf, jadi tindakan beliau itu begitu mengharukan saya.

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Aku gelak guling2....kehkehkehkeh!!

    BalasPadam
  2. erm ini dinamakan game.. licik EI mereka no.. puih

    BalasPadam
  3. sorga bro.....sorga.....he he he....aku sikit pun tak pecaya dengan makhluk2 berjubah dan berjanggut serabut ni.

    takebeer.....aku tunggu juga bila kilang carlsber shah alam nak ditutup.
    rupanya kat botol dah tukar logo...jadi pasberg....
    agak2 kalo kumpul reramai pemimpin pas dan pakat minum tentu meriah...sorrrgaaaa....

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH BAB U-TURN MMG SINONIM DGN FUCKATAN BROO..AGAK2 DAH TERSEPIT CPAT2 PUTAR CITER

    BalasPadam