Khamis, 29 Disember 2011

ANAK Haramjaddah Cari Pak Sanggup Pulak!

Persatuan Anak-anak Felda Kebangsaan (ANAK) akan menampilkan putera raja Kelantan, Tengku Razaleigh Hamzah dalam satu program jelajah berhubung isu penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) Bhd ke Bursa Malaysia.

Presiden ANAK, Mazlan Aliman berkata, dengan nama Gerakan Selamatkan Felda itu dirancang untuk membabitkan Tengku Razaleigh atas kapasiti bekas menteri kewangan itu sebagai salah seorang pengasas Felda.

"(Dalam) isu penyenaraian (ini), beliau berhajat bertemu dengan kami. Mungkin sudah sampai masanya beliau menyatakan pendiriannya tentang Felda kerana beliau antara yang terbabit dengan penubuhan Felda," kata Mazlan dalam satu sidang media di ibu negara hari ini.

Katanya, beliau akan mengadakan pertemuan dengan Tengku Razaleigh hari ini berhubung perkara itu.

ANAK haramjadah minggu sudah macam dah dapat restu puak BAPAK! Sekarang nampaknya sebok mencari pak sanggup untuk merestui kelahirannya!

Jenis ANAK haram ni akan mendakap siapa jua yang sudi mengakui dan mengiktiraf ANAK gampang ini..lebih lebih lagi kalau dapat bergayut didahan yang 'kelihatan' sahaja rendang tetapi sebenarnya begitu rapuh dan menunggu masa sahaja tumbang..!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan