Rabu, 14 Disember 2011

Mazlan Aliman Bodohkan Haji Hadi..


'Peneroka Felda di seluruh negara memberi amaran akan melakukan “transformasi politik” pada pilihan raya umum ke-13.

Menurut Mazlan Aliman, pihaknya menjangkakan kemungkinan itu melihat kepada siri isu melibatkan Felda sejak kebelakangan ini.'

'Pengundi Felda di 54 kerusi Parlimen dan 92 kerusi Dewan Undangan Negeri bersedia membuat transformasi politik yang bakal menggegarkan keputusan pilihan raya ke-13 nanti,” kata beliau dipetik Harakahdaily hari ini

Ini Kenyataan ANAK haramjadah felda yang diwakili oleh mazlan aliman dengan 50 ekor kuda belang peliharaannya...! Budak ni gila publisiti! itu yang menyalak tak tentu pasal!!!

Hadi selaku Presiden PArti Ajaran Sesat ( PAS ) pun takde data yang mengatakan 54 kerusi Parlimen dan 92 kerusi DUN boleh meroyan menyokong PAS@Pakatan Haram Rakyat dalam PRU yang akan datang!!!

Budak ni bukan sahaja membodohkan Hadi malah menyifatkan semua pemimpin pembangkang bangang bengap apabila tidak ada data sedemikian!!! Kalau benarlah seperti dakwaan mimpi disiang hari budak ini tentu hARAKah dan lidah lidah bercabang media pembangkang serta blog blog goblok mereka dah memukul canang isu ini!!!

Ini jelas menunjukkkan bahawa kenyataan budak mazlan aliman ini tidak berasas! sekadar bercakap ikut sedap mulut..! Bercakap ikut sedap mulut serupa la macam anjing menyalak bukit..!

Budak mazlan ni sebenarnya sedang meraga diri! sedang menjual diri dengan harga yang murah bagi mendapat perhatian untuk dicalonkan didalam PRU yang akan datang..! khabarnya nama beliau tidak disenarai di dalam DUN Kelantan tempoh hari, maka kerusi 'putih' tidak terbentang kepadanya..! selaku ketua ANAK haram jadah felda sedunia pasti menuntut kerusi 'selamat' untuk melayakkan diri bergelar ahli yang berhormat..!

Kini mazlan terpaksa la menempuh juga tembok tembok sukar seperti tembok penjara anwar di sungai buloh bila ditakdirkan menjadi calon hamPAS di Johor..! serupa macam gali kubur..! jadi mahu tak mahu menyalak la seberapa kuat!!! mana tau boleh bertanding di Kedah dan Terengganu..!!! itu pun kalau masih selamat...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Ish...ishh...apa punya GAMBAR la. Nampak membukit je perut Hadi tu !

    Tapi dlm real life pun PEROT si Hadi ni memang membukit pon..kah ...kah...kah.. ashik melantak je agaknya !

    BalasPadam