Khamis, 22 Disember 2011

Mayday! Mayday! Anwar Terdesak...DAPig Mengatur Gerak..!!!


Pakatan Rakyat (PR) akan mengadakan konvensyen kebangsaan bulan depan, dilihat sebagai yang terakhir sebelum pilihan raya umum ke-13 - pertemuan yang akan memfokus persiapan menghadapi pilihan raya umum.

The Malaysian Insider difahamkan konvensyen itu akan diadakan di Kedah pada 14 Januari.

Konvensyen-konvensyen sebelum ini masing-masing diadakan di Selangor dan Pulau Pinang - kedua-duanya ditadbir oleh kerajaan negeri Pakatan Rakyat.

Konvensyen nasional itu yang akan bertindak sebagai usaha melancarkan hubungan kerja antara komponen PR - PKR, PAS dan DAP juga akan memfokus ‘game plan’ mereka menghadapi Barisan Nasional (BN).

Anwar dan sekutu rapatnya DAPig tahu bahawa mereka diambang kehancuran! hala tuju dan pegangan politik masing masing yang cuba ditutup dengan Slogan Pakatan jahat mereka selama ini semakin tidak lagi terbendung!

Sekutu dalam PAS sudah semakin terang serang menyerang diantara satu sama lain! PAS sudah semakin berpecah kepada kem ular dalam semak dan kem penjilat Anwar...kem yang menyokong berpeluk dengan DAPig dan sebaliknya...natijahnya PAS bukan lagi parti yang boleh diharapkan dalam menarik sokongan pengundi Melayu!!!

PKR atau parti keluar ramai2 ini sudah semacam ditelan bumi! perjuangannya yang menolak hak dan ketuanan melayu serta melaungkan kesamarataan jelas menyebabkan Parti Kian Runtuh ini bukanlah pohon yang rendang untuk diharapak didalam PRU yang akan datang...!

Nampaknya pakatan rapuh sedang menuju kehancuran! Anwar yang bakal bergelar banduan pada 9 Januari ni pun sebenarnya sedang tercungap cungap mengumpul saki baki sokongan dan simpati rakyat!

DAPig tahu bahawa sesuatu perlu dilakukan! Fahaman komunis mesti terus diterap didalam pakatan bagi emmpastikan DAPig boleh terus berkuasa! Soalnya siapa kuda belang yang bakal ditunggang bila peliwat @ penyondol china doll dilemparkan ke penjara? Ini yang DAPig perlu fikirkan!!!

Asal sahaja ada lagi Melayu yang terbuai dengan mimpi di siang harinya dan merelakan dirinya menjadi alat, hamba dan pelacur politik bagi menentang Islam dan Melayu, maka disitulah menyala api dan mambakar kuat azam dan semangat DAPig untuk terus bermaharajalela..

Bagi DAPig Anwar Ibrahim tak penting!!! yang penting ialah wujudnya 1000 lagi melayu yang lebih ganas dan jinak seperti Anwar...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Kalau Anwar di jatuhkan hukuman bersalah pada 9 jan 2012 nanti,di doakan supaya hakim tidak membenarkan beliau di ikat jamin,sementara menunggu rayuan,ianya seperti mana yg di putuskan oleh AP dalam kes terdahulu.

    BalasPadam
  2. Ala..Tarok saja 50 tahun dalam penjara..AMAAN Malaysia !

    BalasPadam
  3. aku setuju sangat tuuu...kalu boleh biar dia mati dalam penjara lg baguihh..

    BalasPadam