Rabu, 14 Disember 2011

Husam Terdesak Lalu Tersedak...!






Naib Presiden PAS itu menyaman seorang blogger bernama Faisal kerana menyiarkan satu tulisan yang kononnya memfitnah husam.

Faisal yang hadir bersama keluarganya dijangka menjadi saksi pihak defendan pada perbicaraan yang akan disambung pada 7 dan 8 Mac tahun hadapan.

Manakala prosiding kes Husam saman seorang lagi blogger mesra Umno, Kickdefella akan diadakan pada 18 Disember depan juga di Mahkamah Tinggi Kota Bharu.

Husam kusam ni dah terdesak sangat ker? Apa yang menyebabkan husam terdesak?

Tentu bukan kerana duit kan sebab sebagai exco kerajaan negeri yang memegang potfolio kewangan mesti husam tahu macam mana nak cari duit...! kalau tak tahu tak kan sampai ke China cari duit...! jadi bukan soal duit..!

Manusia ni kadang kadang mempunyai sifat iblis yang begitu kuat dalam diri! sifat ego atau sombong ini merupakan sifat iblis! manusia akan mengambil sebarang tindakan walau terkadang tindakan mereka tidak menggambarkan keilmuan yang mereka miliki!

Firaun sebagai contoh mewarisi sifat iblis yang paling tebal dalam diri! itu sebab dia gila babi mengaku tuhan! tak heran kerana dalam negara ni dah ada ustaz budak yang suka melabel tok guru mereka nabi...walaupun tok guru mereka itu tak kurang darjatnya dari babi...!

Khabarnya husam tidak diperlukan lagi di Kelantan...itu sebab namanya 'naik' untuk bertanding di peringkat Parlimen dalam PRU yang akan datang..! kenapa pulak gitu? apakah nik najis sudah mencium bau 'tok dalang' yang mahu 'menguburkannya' dengan pelbagai isu...! katanya isu ini bakal terurai bila mahkamah mula bersidang kelak..! jadi tunggu episod menarik ini...!!!

Dilaporkan puak nik amar lebih digemari oleh pihak PAS di Kelantan!!! Nik Amar diberitakan bakal menggantikan nik najis dalam peralihan kepimpinan selepas PRU ke 14 akan datang ( itu pun kalau PAS masih memerintah ). Nik Amar dilihat tidak menjadi budak suruhan Peliwat Malang @ Pelanggan China Doll serta masih kuat dengan 'amalan' PAS asal...!

Apakah cerita cerita begini semakin menyebabkan husam sesak nafas lalu tersedak yang menyebabkan husam kusam mesti menjalankan kerja kerja 'pembersihan' supaya 'kejantanannya' segera pulih dan boleh dipertaruhkan sebagai MB Kelate selepas nik najis...!

Walaupun proses 'pembersihan' ini nanti khabarnya hanya akan menyebabkan husam semakin kotor...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan