Selasa, 13 Disember 2011

Anak Haram Jaddah Cuma Ada 50 Ekor Je Man..


Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK), Mazlan Aliman yang mengetuai kumpulan itu berkata, "penyingkiran" Zulkifli merupakan satu penghinaan kepada ketua eksekutif berkenaan.

Mazlan mendakwa, penyingkiran itu dibuat berdasarkan syor daripada pengerusi Felda Tan Sri Isa Samad kepada perdana menteri supaya Zulkifli mengambil cuti untuk belajar.

Dasar anak haram jaddah! kategori anak haram ni antaranya mestilah menyonsang arus! menentang kebenaran!!! Itu sebab tak sedar diri dibesarkan dibawah ketiak kerajaan BN selama ini, diberikan tempat berlindung dan tanah untuk diusahakan lalu hasilnya ko orang cekik sehingga besar!!!

Tapi dasar anak! anak haram jaddah! memang dia tak mengerti perjuangan mak bapak yang membesarkan mereka! cuba tanya peneroka felda yang mula mula datang sehelai sepinggang, menebas dan membuka tanah rancangan pasti peneroka peneroka tulen ini tidak tergamak untuk melawan malah mendurhakai Kerajaan BN yang telah memberikan mereka peluang hidup lebih baik!!!

Tapi sekali lagi...dasar anak! anak haram! anak haram jaddah! 50 ekor yang datang tu pun bukannya peneroka! kutu berahak yang dibayar oleh ketua anak haram si mazlan alimin..sebab anwar dah bagi duit beb..! buat jer la tak kira berapa ekor yang boleh ditambat...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Salam Perjuangan, Mohon Link Tuan,
    http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

    BalasPadam