Isnin, 26 Disember 2011

Ramasamy Buktikan India Hanya Layak Jadi Paria@Barua DAPig Sahaja...!







Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II, Dr P. Ramasamy hari ini menyalahkan akhbar The Star atas pengeluaran artikel yang menjadi punca pertelingkahan dirinya dengan Karpal Singh kerana memutar belitkan fakta.

Ramasamy mendakwa kenyataannya berkenaan terdapat penyelewengan dalam kalangan pemimpin DAP dan pergerakan untuk menyingkirkan dirinya dari dalam parti seperti yang dilaporkan akhbar The Star pada 23 Disember lalu adalah tidak benar dan berasas.

Nampaknya selepas berminggu minggu kemelut melanda akhirnya timbul la idea! timbul la jalan keluar!!! ada kambing hitam yang boleh dipersalahkan! ada macai yang boleh jadi tukang basuh berak!!!

Rama tahu bahawa DAPig bukannya syurga parti untuk orang India! Rama tahu bahawa DAPig hanya memperjuangkan semangat kecinaan dan orang India hanya layak menjadi penumpang dan dipimpin! tidak layak untuk memimpin DAPig!!!

Apa yang Rama lebih tahu dan baru fahami bahawa DAPig juga seperti PKR yang hanya bertuhankan kapitalis politik keluargaan...Jadi Ramasamy siapa? sedara mara pun bukan! tengok warna pun tahu....huhuhu!

Layak jadi paria@barua jer laa...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan