Rabu, 20 Mac 2013

Akhirnya Komunis Ni Mengaku Menghina Pasukan Keselamatan Di Lahad Datu...!


Komunis sahaja yang membenci dan tidak mengiktiraf jasa dan pengorbanan pasukan keselamatan negara sama ada Polis mahupun Tentera. Komunis ni tidak akan lawas kalau pasukan keselamatan diterima baik dan mendapat tempat dihati rakyat. Senang cerita orang jahat mana suka orang baik..! crook tak kan suka polis...!

Tak caya? cuba tengok bawah ni...!


LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. Selain Tian Chua, mereka-mereka yang mencerca & menghina pasukan keselamatan kita wajib di kenakan tindakan undang-undang kerana pengkhianatan terhadap negara, terutama sekali Lim Kit Sial, Nurul Izzah dll.

    BalasPadam
  2. bungkit selumpit.21 Mac 2013 3:56 PG

    tian chua ni bukan takat komunis,cuba tanya geng2 kau org yg pernah pergi ke Philipine.Apakah motif kau org?Selepas perjumpaan kau org benda nie semua berlaku.MACAM YG TIANG KAYU ni kata,tidak logic kalau hanya 100 dtg nak rampas Sabah?Memanglah tak logic tapi Geng2 awak memang tahu semua benda tu,begitu juga dgn kami rakyat Malaysia yg lain. Tujuannya memang kami tahu dan kamu semua pun tahu cuma nak huru-harakan keharmonian dan kedamaian bumi Malaysia ini .Banyak implikasinya kalau negara ini tak aman. pelabur2 akan pindah ke negara lain.Ini memang salah satu drpd stratigy mereka.kalau PRU kalah bolehlah suruh si lanun2 ni buat huru hara lepas tu istiharkan pilihanraya dibatal.dan ada changelah geng kaorg kat luar negara masuk campur.Ni pun kami rakyat Malaysia semua tahu.Dgn izin ALLAH perancangan kamu semua terbungkaran.Saya yakin banyak rancangan jahat kaorang nak lakukan kat Negar tercinta ini.

    BalasPadam