Sabtu, 23 Mac 2013

Setan Kiram@Karam Tahu Ajal Dia Dah Dekat..!



Kalau dah nak mampos tu macam macam ler...guna la setan, jin, iblis yang setan ni ada untuk mempertahankan diri...! pttuuiihh..!
Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menyangkal dakwaan kononnya sepasukan komando tentera dihantar ke Filipina untuk membunuh pemimpin pengganas Sulu, Jamalul Kiram.
Beliau berkata tentera Malaysia tidak akan menceroboh masuk ke Filipina dan tidak 'sejahat' pengganas Sulu untuk melakukan pembunuhan di negara lain.
"Saya minta Jamalul Kiram janganlah khuatir, kita tidak akan menceroboh masuk ke Filipina dan tidak sejahat beliau untuk melakukan pembunuhan di negara orang. "Janganlah lakukan 'reverse psychology' hanya untuk mendapat simpati daripada penyokong-penyokongnya," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan Pingat Jasa Malaysia kepada 50 bekas tentera di sini, Sabtu.
Beliau mengulas laporan portal Global Nation Inquirer mengenai dakwaan anak perempuan Kiram, Jacel kononnya seorang peguam Filipina, Mario Lozada memfailkan afidavit mengenai rancangan pembunuhan itu di Biro Siasatan Kebangsaan (NBI)negara itu.
Mengulas laporan "Philippine Star" beberapa hari lepas bahawa kerajaan Filipina tidak pernah melepaskan Sabah dan telah melantik sepasukan peguam untuk mengkaji tuntutannya ke atas Sabah, Ahmad Zahid berkata Malaysia tidak berhasrat membawa perkara itu ke Mahkamah Keadilan Antarabangsa.
Pungutan suara dilakukan menerusi Suruhanjaya Cobbold pada 1962 dan memperlihatkan rakyat Sabah memilih dan mahu membentuk Malaysia bersama-sama Sarawak serta Tanah Melayu dan perkara itu disahkan oleh Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu.
"Oleh yang demikian Sabah merupakan negeri yang merdeka di dalam negara Malaysia.
"Mana-mana pihak daripada luar atau dalam yang menceroboh Sabah, mereka merupakan musuh negara dan tidak menghormati Yang di-Pertuan Agong dan tidak menghormati kedaulatan undang-undang Malaysia," katanya.-BERNAMA
LU FIKIR LA SENDIRI!!!

7 ulasan:

  1. Pakcu Rantau Panjang23 Mac 2013 6:19 PTG

    Satu kata putus dariPak Menteri tentang kedudukan Sabah. Pencerobohan mana-mana pihak adalah musuh negara dan tidak menghormati Yang Dipertuan agong......biar putih tulang jangan putih mata.....sedia berjuang....

    BalasPadam
  2. Kiram..kiram..bagus berusaha lah untuk memajukan kampung kau yang jauh... di sana baru orang kau boleh hidup ,cukup makan dan pastikan kamu ada daerah di Filipina barulah...niat jahat untuk merampas negeri orang tidak berlaku....kau kuat..kau lantiklah diri kau perdana menteri..tubuh kerajaan sendiri...ini tidak sudah lah tua,bodoh nak mampus,pakai bomoh ...apa punya kiram kau bukan ada darah sultan...darah lanun....sial kau..

    BalasPadam
  3. BILE WA TENGOK MUKE SETAN KIRAM CIBAI NIH MCM TENGOK MUKE HARAM J WALLY SLIPAU LER BROO...PRANGAI PUN LBEY KURANG LER BRO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. Kalo ngr ini jatoh ketangan wali slipau n ajis dan ANUjubur ,,mungkin begini jadinya pada keturunan kite yg akan datang ...gila isim mcm Setan Haram neh menuntut bende bkn hak mrk lagi sbb telah di gadaikan oleh datok nenek mrk..

    Tgkla baru mmrintah ngr saja dah brape byk tanah dan hak Melayu depa gadai...sok nnt kalo depa dpt mmrintah ngr mau Malaysia depa gadai...

    BalasPadam
  5. kah kah kah .... rezeki allah tentukan ... faktor pembangkang kuat
    baru bn celik mata . Kerajaan di pilih 5 tahun sekali ... tak semesti bn akan di pilih semula ..

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/03/pendedahan-bala-libatkan-keluarga-najib.html

    BalasPadam
  6. Setan Kiram Jadah!!!

    BalasPadam
  7. otaistillkick,

    kau tu buta ke apa? tak nampak bila BALAaaa tu buat fitnah siap sumpah2 teros mampossss dimakan sumpah. x nampak dah??

    BalasPadam