Selasa, 26 Mac 2013

Bob Lokman Akui Hanya Umpan Basi...!


Kalau dah tahu bahawa diri tu hanya alat..! hanya digunakan..! maka kalau ada maruah blah ler..! Ada berani???

Bekas pelakon dan penulis lirik, Mohd Hakim Lokman atau lebih dikenali sebagai Bob Lokman menyifatkan dirinya adalah sebagai 'umpan' bagi meraih undi menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) yang akan datang.

Beliau berkata, kredebilitinya sebagai seorang bekas artis yang berceramah yang telah menarik minat pengunjung yang hadir dalam sesuatu majlis ceramah terbukti menjadi salah satu punca untuk memancing undi dalam PRU13 nanti.

Ketika ditanya oleh moderator iaitu Prof. Madya Abdul Razak Mohaideen berhubung pemimpin politik memanggil dirinya untuk berkempen dalam sesuatu parti politik adalah disebabkan beliau seorang artis yang dikenali, beliau menegaskan kredebilitinya hanya untuk memancing undi dalam sesebuah parti.

"Bukan.. Kerana Kredebiliti hanya untuk memancing undi.. Bermaksud kebolehan saya adalah untuk memancing undi maka bila saya berada didalam parti Islam, mereka (pemimpin) panggil saya untuk memancing undi supaya masyarakat menyokong parti Islam.

Sekadar umpan..umpan yang semakin basi...

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Yelah macam umpan cacing, buntut ditusuk mata kail, kepala tergedik-gedik umpan ikan akhirnya lemas mati sebelum dibaham ikan. Itulah Bob Lokman dan artis-artis dalam PAS.

    BalasPadam
  2. Takper Bob... Janji masyukk..! Kalau boleh yakinkan kawan2 lain masuk, lagi best.. Mcm MLM gitu ker??

    Hehehe...

    Go ahead.. Cari lah makan tuu...

    BalasPadam
  3. Korang tau kenapa Dinosour mati cepat?? Sebab badan dia terlalu besar untuk otak nya yang kecil.

    Sebab itu dinosour jenis ini sangat Bahlol saperti Bob Loktang Badan mcm Dinosour tapi kecil terselah KeBahlolan nya!!!

    Muahahahahaha......

    BalasPadam
  4. sila bertukar laman web saya
    http://joezuax.blogspot.com/
    Terima kasih untuk jenis anda

    BalasPadam
  5. Artis2 yg masuk/sokong Pakatan haram ni semua nak habuan.. konon2 nanti bila kerajaan dah tukar dia org ni ada le chance nak jadi org2 besar kat Finas, Aswara, Filem Negara, RTM, FDAM, Seniman, Istana Budaya dan lain2 badan kesenian. Semua kerana $$$ ja! Dia org mana tau hal politik ni.. betul kata Bob Lokan ni.. dia jadi umpama umpan je! Umpan yg besar, banyak lemak dan selulit.. kekekekeke!!

    BalasPadam