Jumaat, 29 Mac 2013

VIDEO ANWAR TERKAM MAHASISWA SIRI 3...!


LAYAN...



LU FIKIR LA SENDIRI!!!

5 ulasan:

  1. mak aih..tiba2 je terkam camtu? ganas giler!

    BalasPadam
  2. Dasyat........................
    macam hendak tangkap ular je...
    he.. he.. he...

    BalasPadam
  3. klinik 1malaysia29 Mac 2013 10:47 PTG

    kami bandingkan semasa video dengan ayam chinadoll,perangai situa ni marah2 mungkin ayam itu dibayar mahal2 tapi servis tak bagus..tapi dengan bapuk, lembut pulak,..gamaknya bayar murah dan bapuk itu lelaki so kekuatannya agak kuat..sekali dia bagi lengseng/penumbuk boleh rebah situa tu..hahaaha...psstt..pakai ke atau tak pakai sarung tu?dah bersarang kuman agaknya sialjubury ni..takutttt...lariiiii..huhhuu

    BalasPadam
  4. Kerjakan i..(terkam!)

    eei, geli lah. season 8 lagilah i x sanggup tengok. Tpi tetap juga nak tengok hehe

    BalasPadam
  5. haadooii...gila lah ini org

    BalasPadam